.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

قنات قاضی کهریز

بسمه تعالی

خداوند منان را شاکریم. بار دیگر لطف و عنایت خود را شامل حالمان کرد تا در مقابل مهر و محبت همشهریان شرمنده نباشیم و به مصداق حدیت شریف ( لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) قبلا از همه عموم همشهریان سپاسگزاریم.

در مورخه 31/02/98 در اثر بارندگی شدید و سرازیر شدن آبهای سطحی به حلقه چاه قنات قاضی کهریز در مقابل فنی حرفه ای و ریزش سنگ چینی بالای چاه و مسدود شدن مسیر آب بیش از سه ماه طول کشید تا با همت نمایندگان محترم شرکاء آب قنات قاضی کهریز، شورای اسلامی و دهیاری و جمعی از جوانان و با مشارکت مالی اهالی فهیم و شرکاء محترم در مورخه 07/06/98 با تلاش شبانه روزی اکیپ مقنی (برادران محترم نبی زاده و همکارانشان) بار دیگر آب قنات قاضی کهریز از مظهر قنات جاری شود.

در این مدت خیلی از عزیزان بدون کوچکترین چشم داشتی برای حل شدن مشکل همراهی و همکاری نمودند من جمله اداره آب و فاضلاب روستایی شبستر، شرکاء محترم قنات ملکان،  قنات شرفتلین به جهت واگذاری تجهیزات، برادران محترم یدالهی در جهت تعمیرات و ارائه خدمات فنی، لوازم و مصالح ساختمانی شمس ، آقای سلیم زاده بابت خدمات جرثقیل ، هیات عمران محله علیا، انجمن توسعه سبز دیزج خلیل، اعضاء محترم هیات مدیره های تهران و تبریز (محله علیا) و جمعی از جوانان که عاشقانه پای کار بودند و از تلاش و تجربه آقای مهدی نبی زاده که با از جان گذشتگی به حق خیلی خطرها را به جان خرید و با تمام توان تلاش کردند و سایر عزیزانی که جهت رفع مشکل دست به دعا بودند، از همه بزرگواران صمیمانه سپاسگزاریم.

علی ایحال این اتفاق ما را بر آن داشت تا نسبت به احیاء قناتها در سطح روستا فکر کنیم و قبل از اینکه با همچین بحرانهایی روبرو شویم در صدد پیگیری از آن برآییم. شهروندان گرامی باور داریم که با همراهی و مشارکت اگاهانه می توان بر تمام سختی ها و مشکلات فائق آمد و این را به عین در موضوع فوق مشاهده کردیم. لذا از تمامی نمایندگان محترم قناتها تقاضا داریم نسبت به تشکیل کارگروه قنوات اقدام نموده و در جهت حفظ و صیانت از این آثار تاریخی گرانبها برنامه ریزی هایی بهتر از قبل صورت پذیرد. و مجددا از تمامی عزیزانی که در این مسیر به هر نحوی ما را همراهی نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی، نمایندگان شرکاء قنات قاضی کهریز

 

  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی