.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

کلاسهای آموزشی فنی حرفه ای

      

       بدینوسیله به اطلاع اهالی محترم می رساند، با همکاری آقای مهندس مهرداد صدری یک دوره کلاس آموزشی فنی حرفه ای برگزار خواهد شد. لذا علاقمندان به کلاس های آموزشی (زنبورداری-کشت زعفران-هرس کاری و حفظ نباتات) می توانند با مراجعه به دهیاری و ارائه کپی کارت ملی نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره های مربوطه اقدام نمایند . در ضمن پس از اخذ مدرک دوره، دریافت تسهیلات امکان پذیر می باشد. محل برگزاری کلاس ها متعاقبا اعلام خواهد شد.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

شروع عملیات احداث بوستان ملت

  بسمه تعالی 

به لطف همکاری و مشارکت اهالی محترم و با عنایت به مصوبه شورای اسلامی عملیات عمرانی ایجاد بوستان ملت در محله علیا در حال انجام میباشد. 

اخطاریه

                                       بسمه تعالی 

بدینوسیله به اطلاع خانواده هایی که اقدام به بسته بندی لواشک کارخانجات در منازل می نمایند میرساند در صورت مشاهده ریختن زباله های مربوطه به مخازن بصورت فله از طریق شبکه بهداشت و درمان و دهیاری پیگیریهای لازم از طریق مراجع قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت ، فلذا بدینوسیله اخطار و ابلاغ میگردد از ریختن زباله های مربوط به بسته بندی لواشک کارخانجات در منازل خودداری فرمایید . 

مرمت و بازسازی خانه جهادی


       مرمت و بازسازی خانه جهادی اثر ثبت شده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توسط آن سازمان در حال انجام است همچنین طرح قدیمی محله علیا من جمله میدان با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دهیاری در حال تهیه و در صورت امکان نسبت به بازسازی بخشی از آن اقدام گردد.


گزارش عملکرد 3 ماهه نخست سال 96

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب:

اطلاعیه اسناد املاک دیزج خلیل

بسمه تعالی


بدینوسیله به اطلاع مالکین املاکی که از طریق اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت سند دار نمودن املاک خود اقدام کرده بودند، نامه ارسالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اطلاع و ابلاغ، اعلام می گردد.



دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


برگزاری همایش روز ملی دهیاری

به مناسبت 14 تیر ماه روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها در مورخه 96/04/17 روز شنبه مراسمی با حضور مسئولین محترم استانی و معاونت محترم سازمان دهیاری ها جناب آقای جندقیان در سالن همایش های استانداری آذربایجان شرقی برگزار گردید. در این مراسم ضمن سخنرانی مسئولین محترم در خصوص اهمیت وجود دهیاری های و اقدامات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید و برنامه های آتی، در پایان از دهیاران منتخب شهرستان ها تجلیل بعمل آمد.

و آقای محمد ایمانخواه دهیار محترم دیزج خلیل به عنوان دهیار نمونه شهرستان معرفی و با اهداء لوح تقدیر از ایشان قدردانی بعمل آمد. ما نیز به نوبه خود این موفقیت را به ایشان، شورای اسلامی دیزج خلیل، کارکنان دهیاری و مردم فهیم دیزج خلیل که با تلاش و کوشش همگی این بزرگواران این امر محقق گردید صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.



روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


ماشین مکانیزه زباله کش

تحویل یک دستگاه ماشین زباله کش مکانیزه به دهیاری دیزج خلیل

<< و من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق >>

ازتلاش و زحمات کلیه مسئولین عزیز به جهت اختصاص و تحویل ماشین زباله مکانیزه به دهیاری دیزج خلیل کمال تشکر را داریم.



14تیر روز دهیاری و شهرداری

عید سعید فطر

عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک باد

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل