.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی باد.

به نام خداوند بخشنده مهربان

کزو ماندگار، این زمین و زمان

که با نام او راست گشت آسمان

که با عشق او شد جهان، بی کران

 

حضور اعضاء محترم هیأت مدیره خیریه های دیزج خلیلیان مقیم مرکز


           در مورخه 21/04/97 روز پنج شنبه طی دعوت قبلی، اعضاء محترم هیأت مدیره های تهران در دهیاری دیزج خلیل حضور یافته و با اعضای شورای اسلامی در یک جمع صمیمی به بررسی مسایل و مشکلات پرداخته شد و با بازدید میدانی از سطح روستا از کارهای عمرانی انجام گرفته بازدید و موانع پیش رو در راستای اجرای خیابان 25 متری بررسی گردید. و همچنین با حضور در مدرسه رضا خورشیدی اهم اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی مدارس به اطلاع همگی عزیزان رسید. در ادامه این حرکت زیبای فرهنگی با حضور در تولیدی سنگ میشو در خصوص مسایل مختلف بحث و گفتگو شد. که هر یک از حاضرین به بیان نظرات خود پرداخته و گزارشی از عملکرد دهیاری و شورای اسلامی ارایه گردید، در این جلسه پر از مهر و محبت دغدغه همه عزیزان کمک به بازگشایی خیابان 25 متری، ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری، جذب سرمایه گذاران دیزج خلیلی جهت رونق اقتصادی راه اندازی مجموعه های تولیدی برای رفع معضل بیکاری جوانان، کمک به اقتصاد و معیشت خانواده ها، تعامل بیش از گذشته مسؤلین روستا و اعضاء هیأت مدیره خیریه های تهران با همدیگر، مورد  بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه برنامه از طرح های عمرانی روستای دریان که با مشارکت خیرین و اهالی ایجاد گردیده بود بازدید بعمل آمد.

از تک تک عزیزانی که رنج سفر را متحمل و به عشق زادگاه خود در این برنامه حضور یافتند، بسیار سپاسگزاریم. امید است در سایه وحدت و همدلی و با سرعت هر چه بیشتر در رشد و شکوفایی دیزج خلیل گام برداریم.

 

من الله توفیق


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

 

 

گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها

اطلاعیه کنترل برداشت آب


چک لیست و فرم های اقامتگاه های بوم گردی

بسمه تعالی

احتراما بدینوسیله چک لیست و فرم های مربوط به اقامتگاه های بوم گردی جهت بهره برداری اهالی محترم دیزج خلیل اعلام می گردد.



دهیاری دیزج خلیل

اتمام پروژه خیابان تربیت و تفکیکی گاز


بسمه تعالی

 

         اهالی شریف دیزج خلیل بدینوسیله ضمن قدردانی از تک تک عزیزانی که در راستای توسعه و آبادانی دیزج خلیل گام برداشته و ما را در سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی و فرهنگی همراهی می کنید به عرض می رساند عملیات عمرانی صورت گرفته در محله مریلو از مقابل مسجد قره تا مسجد صاحب الزمان طی برنامه ریزی های قبلی و مصوبات شورای محترم دیزج خلیل و مشارکت مالی اهالی محترم و پای کار بودن هیات عمران محله مریلو و جذب قیر رایگان از محل اعتبارات سال 96 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته است که قبل از هرگونه اقدام با تعویض لوله های آب شرب طبق نقشه جامع شبکه آب شرب که در سال 95 توسط مشاورین و کارشناسان آب و فاضلاب روستایی استان و با هزینه دهیاری انجام پذیرفته بود به طول 900 مترشبکه جدید ایجاد گردید ،که تمام هزینه های آن از محل خودیاری تامین و اقدامات عملی توسط هیئت عمران مریلو ودهیاری عملیات حفاری آن را انجام داده است، وپس از آن دهیاری نسبت به ایجاد آبرو و جدول گذاری و پیاده رو سازی در مسیر اقدام نموده و پس از تایید طرح جهت جذب قیر رایگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شبستر عملیات خاکبرداری شن ریزی و زیر سازی مسیر صرفا با هزینه ماشین آلات و مصالح توسط دهیاری و سایر اقدامات با مشارکت هیات عمران محله مریلو صورت پذیرفت و مسیر به متراژ ده هزار مترمربع آسفالت ریزی گردید.

اعضای شورای اسلامی همواره پیگیر و با مشارکتهای مالی و تسریع در روند کارهای پروژه عشق و علاقه وافر خود را به زادگاهشان نشان داده ودر مسیر خدمت کوشیدندو حال برای ادامه طرح نیازمند همراهی همه بزرگواران هستیم ،همچنین درکنار این طرح عملیات  تسطیح وآسفالت ریزی با مشارکت مالی ساکنان محترم در تفکیکی شرکت گاز و اخذ قیر رایگان از محل اعتبارات سال 96 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متراژ حدود 30000 مترمربع صورت گرفته که از همگی ساکنین محل و بابت تلاش و زحماتشان سپاسگزاریم و بالاخره در مورخه 97/04/17 با حضور مسؤلین محترم استانی و شهرستانی طرح افتتاح گردید. باعث بسی افتخار و سعادت است بودن در کنار انسان های بسیار شریف و لایق که برای آبادانی دیزج خلیل با تمام وجود تلاش می کنند.

جا دارد از تلاش های عزیزان احمد امیری، اصغر پولیزاده و زین العابدین پولیزاده که به نحو احسن همراه ما بوده و شبانه روزی زحمت کشیده اند قدردانی کنیم و همچنین سایر همشهریانی که به هر نحوی جهت آبادانی دیزج خلیل پشتیبان ما بوده اند،لازم می دانیم از هیات امنای محترم مساجد قره و صاحب الزمان، پیمانکار محترم طرح و رانندگان زحمتکش علی الخصوص حسن صادقی کیا، اعضای محترم هیات عمران ، پرسنل زحمتکش دهیاری، کارگران عزیز،مدیریت محترم غذاخوری البیز و ادارات مرتبط با طرح های عمرانی روستایی وهمه عزیزانی که با حضور خود باعث دلگرمی ما شدند تشکر وقدردانی می کنیم.  درحدود سه ماه گذشته به جهت اجرای عملیات عمرانی گاها باعث ایجاد زحمت برای عزیزان و ساکنین محل شده ایم که بدینوسیله از همگی عزیزان پوزش می طلبیم.


 روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


آغاز پروژه زیرسازی معابر تفکیکی اداره گاز

بسمه تعالی

آغاز پروژه زیرسازی معابر تفکیکی شرکت گاز واقع در خیابان مالکی قبل از آسفالت ریزی با مشارکت اهالی محترم محل

بسمه تعالی

بازدید بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان شبستر سرکار خانم گلی پور از پروژه های در حال اجرای دهیاری دیزج خلیل

تصاویر پروژه آسفالت ریزی خیابان تربیت

گزارش تصویری:

پروژه آسفالت ریزی خیابان تربیت

گزارش تصویری:

مهار آتش سوزی در باغات دیزج خلیل

مهار آتش سوزی در باغات دیزج خلیل توسط پرسنل زحمت کش آتش نشانی شبستر