.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۹ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

یادواره شهداء دیزج خلیل

بسم رب الشهداء و الصدیقین

         هشتمین یادواره شهداء گرانقدر دیزج خلیل به همت پایگاه مقاومت شهید باکری با همکاری خانواده های معظم شهداء، هیأت امنای مسجد توحید، شورای اسلامی و دهیاری دیزج خلیل و اهالی محترم برگزار گردید. در این مراسم پر از معنویت آقای حسن لطیفی فرمانده پایگاه مقاومت شهید باکری به مهمانان عزیز خیر مقدم عرض نموده و در ادامه آقای عباسقلی دهقان در مقام شامخ شهیدان یک قطعه شعر تقدیم نمودند و بعد از آن جناب سرهنگ رضائی فرمانده محترم بسیج سپاه ناحیه شبستر با بیانات شیوا خود حاضرین را مستفیض نمودند سپس با شعرخوانی برادر مسعود آذری و مداحی حاج داود آزرده مراسم ادامه یافته و با اهداء تندیس از خانواده های محترم شهداء تجلیل بعمل آمد.

 و در پایان حضار محترم با صرف شام از سفره شهداء عزیز مغتنم شده اند. جا دارد از زحمات چند روزه جناب آقای حسن لطیفی و بسیجیان عزیز که خالصانه زحمت کشیدند و همچنین آقای محمد دهقان عضو شورای اسلامی که مجری گری برنامه را به نحو احسن اجرا کردند و مسؤلین محترم و اهالی شهید پرور نهایت تقدیر و تشکر را داریم.


اطلاعیه شبکه بهداشت دیزج خلیل

بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم دیزخلیل

احتراما به اطلاع می رساند براساس برنامه ویزیت پایه روستاییان در خانه های بهداشت و مرکز بهداشتی و درمانی دیزخلیل خدمات به قرار ذیل اطلاع رسانی می گردد:
1_تنسنجی(کنترل وزن)
2_قد سنجی
3_اندازگیری فشار خون
4_سنجش قند خون
5_توزیع قرص ویتامینD3
6_ویزیت پزشک اولین بار به صورت رایگان برای تمامی اهالی انجام می شود لذا افرادی که تا کنون مراجعه ننمونده اند ابتدا به خانه بهداشت و سپس به مرکز دیزخلیل مراجعه نمایند.

مسؤل شبکه بهداشت و درمان و پزشک درمانگاه دیزج خلیل

اجرای طرح هادی در ملک خانم درة الصدف نقابی

بسمه تعالی

با عنایت به همکاری خانواده محترم نقابی جهت مسیرگشایی در ملک خانم درة الصدف نقابی واقع در محله علیا خیابان فرهنگ عملیات اجرایی توسط دهیاری آغاز گردید. در این کار نیک خانواده محترم نقابی باقی مانده ملک را جهت ایجاد بوستان برای استفاده عموم در اختیار دهیاری قرار دادند.

از زحمات و تلاش های خانواده های محترم نقابی هیأت عمران محله علیا و هیأت امنای محترم مسجد توحید جهت مشارکت در طرح مذکور بی نهایت سپاسگزاریم.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

شهادت حضرت امام رضا علیه السلام تسلیت باد.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

هشتمین یادواره شهدای دیزج خلیل

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

بنام خدا

بنی آدم اعضاء یک دیگرند      که در آفرینش ز یک گوهرند


با توجه به وقوع حادثه دلخراش در بخشی از مناطق غربی کشور عزیزمان ضمن عرض تسلیت به هم وطنان داغدیده، و لزوم مشارکت و ادای وظیفه ملی میهنی و بنابه پیشنهاد ارزنده هیأت عمران، هیأت امنای محترم مساجد، فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت، خیرین نیک اندیش و همشهریان گرامی مقرر گردید روز های جمعه مورخه 96/08/26 مصادف با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی و امام حسن (ع) و شنبه مورخه 96/08/27 همزمان با برگزاری یادواره شهداء گرانقدر دیزج خلیل در مسجد توحید و روز یکشنبه مورخه 96/08/28 همزمان با برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) با همکاری هیأت امنای مساجد و شورای اسلامی ، هأت عمران و دهیاری، جمع آوری کمک های نقدی و لوازم مورد نیاز زلزله زدگان انجام خواهد گرفت و پس از جمع آوری با نام دیزج خلیل به مناطق زلزله زده ارسال خواهد گردید.

لذا از همشهریان عزیز خواهشمند است در حد توان جهت کمک و یاری رساندن به هم وطنان مصیبت دیده کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در تازیخ های یاد شده تحویل مسؤلین مربوطه در مساجد نمایند.


ستاد جمع آوری کمک های مردمی دیزج خلیل به مناطق زلزله زده


اطلاعیه آگهی اسناد

بسمه تعالی

اطلاعیه

بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز می رساند به تعداد 82 فقره سند مالکیت به شرح ذیل در مرحله آگهی میباشند. فلذا مالکین مجاور، رسمی و یا ذینفعان املاک بررسی و در صورت معترض بودن ظرف مدت 20 روز از تاریخ ابلاغ آگهی اعتراض خویش را کتبا به اداره ثبت و اسناد شبستر تسلیم و رسید اخذ نمایند.

با تشکر روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


لایروبی و نظافت مسیرهای آب

گزارش تصویری:

هرس درختان

گزارش تصویری:

اربعین حسینی تسلیت باد


آغاز عملیات عمرانی مسیر مریلو

بسمه تعالی

کد برداری مسیر جهت جدول گذاری خیابان تربیت

جلسه مشترک در آموزشگاه رضا خورشیدی

بسمه تعالی

عصر روز یکشنبه مورخه 96/08/14 بنابه دعوت انجمن اولیاء و مربیان و مدیر محترم آموزشگاه رضا خورشیدی جلسه ای با حضور خیرین محترم، پیشکسوتان آموزشی، مدیران و معلمان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی، فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت و دهیار دیزج خلیل در ساختمان آموزشگاه برگزار گردید.

در این جلسه آقای خوش نیت ضمن عرض خیر مقدم مشکلات موجود در مدرسه را بیان و خواستار توجه ویژه به امر احیاء مدارس شده اند که در ادامه آقایان رسولزاده و طربخواه به بیان پاره ای از مسائل و مشکلات پرداختند و آقای افتخاری رئیس شورای اسلامی یکی از دغدغه های شورا را احیاء دوباره مدارس دیزج خلیل عنوان نمودند و از پیگیری های صورت گرفته برای ایجاد رشته تربیت بدنی در دیزج خلیل گزارش دادند.

همچنین جناب آقای دکتر پورموسی قلی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان قول مضاعف برای احیاء مدارس و ارائه راهکارهای لازم را بیان نمودند. و آقای دهقان نیز ضمن دعوت به وحدت خواستار رفع مشکلات و برنامه ریزی شورای اسلامی در این خصوص شدند.

در این جلسه به لطف و حمایت خیرین محترم مبلغ 95/000/000 ریال کمک مالی جمع اوری و مقرر گردید در اولین فرصت نسبت به اصلاح و رفع کمبودها اقدام و یکی دیگر از کلاس های آموزشگاه هوشمندسازی شود.

جا دارد یاد و خاطره بزرگ مرد دیزج خلیل مرحوم حاج رضا خورشیدی را زنده و از تمام کسانی که تا به امروز در جهت احیاء و رشد و شکوفایی مدارس دیزج خلیل قدم برداشته اند تشکر و قدردانی نماییم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی


گنجینه اهل قلم دیزج خلیل

گنجینه اهل قلم دیزج خلیل

     با عنایت به فرهنگ غنی دیزج خلیل و در راستای جمع آوری کتب ارزشمند نویسندگان و شاعران و اهل قلم دیزج خلیل کتابخانه ای در دهیاری دیزج خلیل ایجاد گردیده است. بدینوسیله از همه عزیزانی که دارای اثر چاپ شده می باشند تقاضامندیم یک نسخه از آنرا جهت گرداوری آثار اهل قلم دیزج خلیل و معرفی آنها به این مجموعه اهداء و ما را برای برنامه ریزی سایر کارهای فرهنگی یاری نمایند.

در این راستا از تلاش ها و پیگیری استاد ارجمند جناب آقای صادق کرم زاده کمال تقدیر و تشکر را داریم.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


لغو جلسه توجیهی روز سه شنبه

اطلاعیه:

با عرض پوزش از محضر همشهریان عزیز، به دلیل تغییر برنامه مسؤلین محترم ، جلسه توجیهی مشارکت و راه اندازی واحدهای تولیدی خرد روز سه شنبه ، لغو  و به زمان دیگری موکول شد.

در صورت مشخص شدن زمان جلسه از سوی مسؤلین ذی ربط مراتب جهت اطلاع همشهریان عزیز از طریق سایت رسمی دهیاری و پایگاه های خبری تلگرام دیزج خلیل اطلاع رسانی خواهد شد.

با سپاس فراوان از صبر و شکیبایی اهالی محترم دیزج خلیل


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اطلاعیه وام های خود اشتغالی و مشاغل خانگی

اطلاعیه


     بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز می رساند  عزیزانیکه متقاضی اخذ وام مشاغل خانگی بوده و مدارک خود را تحویل دهیاری داده بودند  در اسرع وقت جهت پیگیری به اداره صنعت معدن و تجارت ( اداره بازرگانی سابق )  و یا به مسئول امور عمرانی فرمانداری جناب آقای پنبه ای مراجعه فرمایند .

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اطلاعیه جلسه توجیهی

بسمه تعالی


       بدینوسیله از عموم بانوان علاقمند جهت شرکت در جلسه توجیهی مشارکت و راه اندازی واحدهای تولیدی خرد و شرایط اخذ وام و تسهیلات با حضور مسؤلان ذی ربط در محل مسجد جامع دیزج خلیل روز سه شنبه ،مورخه 96/08/09 ساعت 9:30 دعوت بعمل می آید.خواهشمند است با حضور در این برنامه ما را در راستای ایجاد برنامه های اشتغال افرینی یاری فرمایید .

 روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی

بازدید مدیرکل سازمان فنی حرفه ای استان آذربایجان شرقی از کلاس های آموزشی زعفرانکاری ویژه بانوان در  دهیاری دیزج خلیل

برگزاری آزمون خلبانی در دیزج خلیل

دیزج خلیل میزبان اولین دوره طرح ساماندهی پهپادهای غیر نظامی استان آذربایجان شرقی و آزمون خلبانی

گزارش تصویری: