.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


جناب آقای علی عسگر افتخاری

بدینوسیله انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان نایب رییس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان شبستر، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برایتان آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی مسئلت می داریم.


دهیار، اعضای شورای اسلامی و پرسنل دهیاری دیزج خلیل

اجرای طرح هادی در ملک آقای شکوری

والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا (76مریم)


ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .


اجرای طرح هادی در ملک آقای احد شکوری

با عنایت به همکاری آقای احد شکوری طی مصالحه با دهیاری و شورای اسلامی اجرای طرح هادی و عملیات تعریض، در ملک ایشان واقع در محله غیبلو، ضلع شمالی میدان (بالاتر از چشمه قزل کهریز) در حدود 80 مترمربع آغاز گردید. بدینوسیله از شهروند نیک اندیش جناب آقای احد شکوری و سایر خانواده های محترم شکوری نهایت تقدیر و تشکر را داریم.


جلسه مشترک شورای اسلامی و هیات امنای مساجد

بسمه تعالی

جلسه مشترک شورای اسلامی و هیات امنای مساجد دیزج خلیل

      روز دوشنبه مورخه 96/06/27 ساعت 6 عصر جلسه ای در خصوص تبادل افکار و هماهنگی برنامه های عزاداری و همچنین مسائل بهداشتی دهه محرم در محل سالن جلسات دهیاری دیزج خلیل با حضور اکثریت مدعوین برگزار گردید. اعضای حاضر در جلسه ضمن بررسی برنامه های عزاداری و موضاعات مختلف نظرات خود را بیان کردند. و در پایان صورت جلسه ای در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه بین حاضرین در برنامه امضاء گردید.

امید است با یاری اهالی محترم شاهد برگزاری مراسم عزاداری هر چه باشکوه تر در سطح دیزج خلیل باشیم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

لایروبی و نظافت مسیرهای آب کوچه صفالو

لایروبی و نظافت مسیرها و جوی های آب کوچه صفالو توسط پرسنل زحمتکش دهیاری انجام گرفت.


جابجایی تیرها و نوسازی شبکه برق مسیر مریلو

گزارش تصویری:


عقب کشی ملک آقای آل طاها

والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا (76مریم)


ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .


اجرای طرح هادی در ملک آقای آل طاها، واقع در خیابان ابوعلی سینا

با عنایت به همکاری آقای آل طاها عملیات تعریض و اجرای طرح هادی در ملک واقع در محله علیا، خیابان ابو علی سینا انجام گرفت. بدینوسیله از شهروند فرهنگی نیک اندیش جناب آقای آل طاها نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

بسمه تعالی


دیدار و ملاقات مردمی نماینده محترم منطقه در مجلس شورای اسلامی سرکار خانم دکتر اقاپور، روز جمعه مورخه 96/06/17  راس ساعت 11:30 در محل ساختمان دهیاری  انجام خواهد گرفت.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل 

عید سعید قربان

عملیات تسطیح و آسفالت ریزی کوچه اتحاد

عملیات آسفالت ریزی کوچه اتحاد با مشارکت اهالی، دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

با عنایت به مصوبه شورای اسلامی و همکاری اهالی کوچه عملیات آسفالت ریزی کوچه اتحاد انجام پذیرفت.

از خانواده های محترم جبارلوئی، جناب آقای مهندس جاوید و ساکنین کوچه که جهت اجرای پروژه ما را یاری نمودند بی نهایت سپاسگزاریم.

گزارش تصویری:

بسمه تعالی

مراسم تودیع و معارفه اعضای محترم شورای اسلامی دیزج خلیل در محل دهیاری دیزج خلیل برگزار شد.


    ابتدا مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید شروع و در ادامه عرض خیر مقدم توسط آقای دهقان به نمایندگی از طرف اعضای شورا به حاضرین در مراسم انجام شد.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین جنتی سخنرانی نموده و از آحاد مردم دیزج خلیل دعوت به مشارکت در توسعه و آبادانی روستا نموده و همچنین از زحمات و خدمات شوراهای قبلی تشکر کرده و از اعضای جدید درخواست نمودند با تمام توان جهت رفع مشکلات قدم بردارند. در ادامه شاعر توانمند جناب آقای حاج عباسقلی دهقان در مورد دیزج خلیل چند بیت از اشعار خود را بیان داشتند. و در ادامه آقای افتخاری  درخواست همکاری و همراهی عموم مردم دیزج خلیل را جهت توسعه و آبادانی داشته و در سخنانی به اهداف و برنامه های دوره پنجم شورای اسلامی پرداختند.

سپس مراسم با قدردانی و اهداء لوح تقدیر به اعضای شورای اسلامی دوره قبل از طرف اعضای جدید شورای اسلامی دوره پنجم و دهیاری خاتمه یافت.

از تمامی عزیزانی که متحمل زحمت شده و در این مراسم حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل



پیام تبریک و تشکر دهیار به شورای اسلامی

 پیام تبریک و تشکر دهیار  به شورای اسلامی روستای دیزج خلیل (دوره پنجم)

بسم الله الرحمن الرحیم/

هذا من فضل ربی/

خداوند متعال را سپاس می گوییم که بار دیگر این فرصت را فراهم آورد تا با رای اعتماد مجدد منتخبین مردم دیزج خلیل در شورای اسلامی به عنوان دهیار و خادم انتخاب شوم و دوباره افتخار خدمت و نوکری مردم را وظیفه خود بدانم.از حسن نیت و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی سپاسگزارم.

اینجانب آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی را به اعضاء محترم صمیمانه تبریک می گویم و امید دارم در سایه تعامل و همراهی متقابل بتوانیم در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی دیزج خلیل گام برداریم و منشاء تحولات ماندگار شویم.

همچنین از مدیرکل محترم امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی ، فرماندار عزیز، بخشدار محترم و تک تک اعضاء شورای چهارم اسلامی و تمامی مسؤلان و کارکنان دهیاری، اعضاء شوراهای اسلامی دوره های قبل و دهیاران قبلی که منشاء خدمات گسترده و یار و یاور ما بوده اند قدردانی می نمایم. و امیدوارم در دوره جدید در کنار اعضاء شورای اسلامی و مردم دیزج خلیل موفق و سربلند باشیم.

در پایان از تمامی همشهریان عزیز که با ارسال پیام تبریک اینجانب را مورد لطف و محبت قرار داده اند کمال تشکر را دارم.


محمد ایمانخواه

بسمه تعالی

اعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم دیزج خلیل

          بی شک تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا برکتی است که از برکات انقلاب اسلامی ایران به مدد خون پاک شهیدان به دست آمده و خدمت بی منت اعضای این شوراها که با عث آبادانی و پیشرفت هر چه بهتر شهرها و روستاها می شود نیز ثمره و میوه تشکیل این نهاد مقدس است بدین وسیله برخود لازم میدانم به پاس تلاش ها و خدمات بزرگ شما عزیزان و سروران در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز دیزج خلیل که با عزمی راسخ و ایمانی استوار به آن پرداخته اید تقدیر و تشکر نمایم و تلاش، پیگیری و راهنمایی های شما اعضای محترم شورای اسلامی را در راستای توسعه پایدار دیزج خلیل در طول دوره همکاریمان اجر نهاده و امیدوارم بابت  تمامی کاستی ها  و قصورات شما سروران گرامی و اهالی محترم دیزج خلیل بنده حقیر رامورد عفو قرار دهید .   

امیدوارم ما را در آرزوی خویش که همانا ساختن فردائی زیباتر و بهتر برای دیزج خلیل است سهیم بدانید.

محمد ایمانخواه


عناوین برنامه های هفته دولت در سال 1396

آغاز هفته دولت

بسمه تعالی     


یکم شهریور ماه، سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی خصوصا کارکنان محترم شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه دیزج خلیل، خجسته باد.