.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

تبریک موفقیت آقای علیرضا خفاجه


بسمه تعالی


لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق

بدینوسیله از آقای حاج محمود نریمان نژاد به جهت احسان 6 عدد صندلی برای نصب در مسیر مسجد قره تا مسجد صاحب الزمان جهت رفاه همشهریان عزیز و همچنین از اعضای محترم هیات عمران مریلو و پرسنل دهیاری که زحمت نصب صندلی ها را کشیده اند بی نهایت سپاسگزاریم. 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل 


انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی


       در راستای اجرای ماده 18 قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی دیزج خلیل در مورخه 97/05/20 برگزار گردید. که آقای داوود فخرزاده به عنوان رئیس شورای اسلامی و علی عسگر افتخاری به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند. بدینوسیله ضمن تبریک به آقای داوود فخرزاده آرزوی موفقیت برایشان داریم. و این اتحاد و محبت ستودنی بین اعضاء شورای اسلامی را به جامعه دیزج خلیل تبریک عرض میکنیم.



روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

گزارش تصویری:

گزارش تصویری:


گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

اطلاعیه آنفولانزای فوق حاد پرندگان

اطلاعیه

با عرض سلام و احترام

        اهالی محترم دیزج خلیل به استناد نامه شماره 122327 مورخه 97/05/11 بخشدار محترم بخش مرکزی شبستر مبنی برشناسایی و معدوم سازی 2 کانون طیور بومی و روستایی مبتلا به آنفولانزای فوق حاد پرندگان ، شایسته است ضمن اطلاع در صورت مشاهده هرگونه تلفات احتمالی طیور در سطح روستا موضوع را در اسرع وقت به این دهیاری و یا به اداره دامپزشکی شهرستان جهت جلوگیری از گسترش بیماری و کنترل به موقع آن گزارش نمایید. قبلا از همکاری شما بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

97/05/13 روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

 


گزارش تصویری:


گزارش تصویری:

اطلاعیه ساعات کاری ادارات


گزارش تصویری:


۳ مرداد ولادت امام رضا علیه السلام


گزارش تصویری از پیشرفت عملیات بوستان ملت

گزارش تصویری:


بسمه تعالی

با عنایت به همکاری آقایان فتاح دیزجی جهت اجرای طرح هادی، ملک واقع در خیابان ابوعلی سینا به متراژ حدود 90 متر مربع در اختیار دهیاری قرار گرفت. در این خصوص از خانواده محترم فتاح ، خیر نیک اندیش حاج هاشم لطیفی ، اعضاء محترم هیات عمران محله علیا سپاسگزاریم.


بسمه تعالی

بازدید مسؤلین محترم راه و شهرسازی استان و شهرستان قبل از آغاز پروژه آسفالت ریزی جاده مریلو 

امروز دوشنبه مورخه 97/05/01 جناب آقای مهندس صمدپور و مهندس موسوی از راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و مهندس ملک پور، با حضور در دهیاری دیزج خلیل ضمن بررسی و بازدید از محل اجرای طرح، همکاری و مساعدت خود را جهت اجرای هر چه زودتر طرح اعلام داشتند.