.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آگهی ثبت اسناد و املاک (طرب خواه ، باباپور)

طرح بشارت بانک کشاورزی

طرح بشارت بانک کشاورزی:

 

بسمه تعالی

پیرو نامه مدیر کل محترم دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری با موضوع اجرای طرح ساماندهی و تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارهای بنزین سوز شهری از طریق سامانه مدیریت مرکزی به نشانی www.utcms.ir به آگاهی می رساند از ابتدای تیرماه سال 1399 سهمیه بنزین واریز شده در کارت های سوخت وانت بنزینی پر مصرف و کم مصرف کشور به ترتیب از 300 و 200 لیتر در ماه به 250 و 150 لیتر در ماه کاهش یابد.

لیکن به منظور جبران ناشی از کاهش سهمیه در نظر گرفته شده برای خودروهای ساماندهی شده، به ناوگانی که تا تاریخ 15 هر ماه در سامانه UTCMS.IR  ثبت نام می کنند، معادل سهمیه 50 لیتری کاهش یافته در کارت سوخت، سهمیه اعتباری تخصیص یافته  از طریق کارت های بانکی مالک خودرو و یا نماینده قانونی وی قابل برداشت می باشد. لذا ناوگان وانت بار بنزینی، در صورت ساماندهی از طریق درگاه فوق الذکر، می توانند کمافی السابق و تا زمان اجرای طرح تبدیل رایگان سامانه سوخت رسانی این خودروها به گازسوز توسط وزارت نفت که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به تفکیک پر مصرف و کم مصرف، از سقف اعتبار برداشت سوخت یارانه ای معادل 450 و 300 لیتر در ماه بهره مند شوند.

مراتب جهت اطلاع همشهریان عزیز اطلاع رسانی می گردد.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

گزارش تصویری:

جمع آوری نخاله ها قرار گرفته در محله غیبلو

جمع آوری نخاله ها قرار گرفته در محله غیبلو

با توجه به اینکه در زمان اجرای طرح هادی در محل مسجد قدیمی حضرت ابوالفضل(ع)و ایجاد میدان در محله غیبلو در جهت سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی و سوا کردن آجرهای سالم ساختمان قدیمی در حین تخریب و آواربرداری طی هماهنگی قبلی به محل موقوفه خلیلی واقع در پشت خیریه انتقال داده شده بود و این موضوع باعث جمع شدن حیوانات موذی و اذیت به همسایگان املاک مجاور شده بود که با توجه به  جلسات برگزار شده در این خصوص نهایتا با همکاری اداره محترم اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر ، هیت امنای محترم مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و دهیاری و شورای اسلامی نخاله ها از محل تخلیه گردیدند .از تمامی تلاشگران در عرصه عمران و آبادانی دیزج خلیل سپاسگزاریم .

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی

 

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی، هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است.

با عنایت به مصالحه دهیاری دیزج خلیل با خانواده های محترم رشید زاده جهت اجرای طرح هادی در ملک واقع در ابتدای خیابان سعدی (سید باغی) عملیات اجرای آن آغاز شد بدینوسیله از همکاری خانواده های محترم رشید زاده و هیئت عمران محله دیزج که در این امر مهم نهایت همکاری را با دهیاری و شورای اسلامی در راستای عمران و آبادانی داشتند کمال تقدیر و تشکر را داریم ، با اجرای این عقب کشی بیش از ۱۵۰ متر مربع مسیر گشایی انجام خواهد گرفت .

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

آغاز عملیات آسفالت ریزی ورودی خیابان مالکی

گزارش تصویری:

بسمه تعالی

دست دردست هم دهیم به مهر 👫

روستای زیبای خودراکنیم آباد 🌸

خانم دکتر سوسن وکیل زاده دختر شادروان مصیب والیزه خانم که درسال ۱۳۵۸ زمین مدارس والفجر وشهدا را به متراژ تقریبی 5000 مترمربع اهدا نموده بودند  درادامه راه فرهنگی والدین خوددر اواخر سال ۹۶ مبلغ ۵۰ میلیون تومان وجه نقد جهت نوسازی مدارس والفجر و شهدا دیزج خلیل به حساب مدرسه واریز نمودند .

بعداز گزارش اقدامات به خانم دکتر سوسن وکیل زاده ٬ خوشبختانه ایشان  از  روند کاری  و کارهای انجام یافته رضایت داشتند .

و بار دیگر در اردیبهشت ۹۷  مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب مدرسه والفجرواریزنمودند.

 ایشان باشنیدن تشکیل کمیته تجهیز وتوسعه مدارس ونام زیبایش برآن شدند تا کمک حال آموزشی  تعدادی از دانش آموزان دیزج خلیل باشند .

لذابا این هدف مبلغ سی میلیون درسال ۹۷ وسی میلیون تومان دربهار۹۸ به حساب کمیته تجهیز مدارس واریز نمودند.

خانم دکترپیگیر وضعیت آموزش دانش آموزان  دیزج خلیل بودندکه خدای نکرده براثرویروس کرونا نتوانندازآموزش مجازی بهره بگیرند

بااین فکرمبلغ پنجاه میلیون تومان درخردادماه۹۹ به حساب کمیته تجهیز مدارس واریز نمودند.ان شاالله باتصمیم گیری اعضای کمیته تجهیزو توسعه مدارس واعضا محترم شورای اسلامی ودهیار محترم وباکمک مدیران زحمت کش واعضامحترم انجمن اولیا مدارس شعار« آموزش برای همه» را  باتهیه وسیله ارتباطی مجازی عملی سازیم.

از خداوند متعال  برای این بانوی بزرگوار آرزوی سلامتی و سعادت و برای پدر و مادر خیر و نیکو نام شان  علو درجات  و رحمت خداوندی خواهانیم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

خیرین نیک اندیش دیزج خلیل

بسمه تعالی

خیرین نیک اندیش دیزج خلیل در تمامی زمینه ها یار و یاور توسعه و آبادانی بوده و همیشه یاری گر دهیاری و شورای اسلامی بوده اند و از این رو شایسته تجلیل و تکریم اند.

 

جناب آقای رامین گلمرادپور

از اهتمام جنابعالی برای اهداء 15 عدد صندلی به دهیاری دیزج خلیل جهت استفاده در مراسمات و برنامه های عمومی روستا کمال تقدیر و تشکر را داشته  توفیق روز افزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما و خانواده محترمتان را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

همچنین از آقای نورالدین سردهنه که زحمت این احسان نیک را کشیده تشکر و برایشان سلامتی و توفیق مسألت می داریم .

 

باتشکر

دهیار و اعضای شورای اسلامی دیزج خلیل 

بسمه تعالی

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز🌷

امروز سالی است که از ما گسستی و به ملکوتیان پیوستی

خانواده محترم مرحوم محمد جوانی بمناسبت اولین سالگرد پرواز ملکوتی آن مرحوم که سالیان بسیاری در امر آموزش و پرورش با صداقت و تلاش مستمر در تنویر افکار جوانان خدمت نموده و نام نیکش بر کتیبه فرهنگ این مرز و بوم حک گشته, اینک همسر و فرزندان خلف آن مرحوم در راستای ادامه خدمات فرهنگی ایشان مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب تجهیز و توسعه مدارس دیزج خلیل مرحمت نموده اند. خداوند روح مرحوم محمد جوانی را قرین رحمت و آمرزش قرار دهد، همسر و فرزندان و بازماندگان ایشان را عمر طولانی و با عزت ، کسب و کارشان را پر نعمت و برکت عطا فرماید.

 

هیات مدیره تجهیز و توسعه مدارس دیزج خلیل

بسمه تعالی

 اطلاعیه

اهالی محترم دیزج خلیل احتراما به استحضار می رساند نظر به اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه ، متاسفانه  اخیرا آمار مبتلایان به کرونا در دیزج خلیل افزایش یافته و موجب نگرانی گردیده است ،ضمن درخواست برای رعایت مسایل بهداشتی از عموم مردم شریف از بیماران و خانواده های بیماران کرونایی تقاضامندیم تا بهبودی کامل از هرگونه حضور در جمع خودداری نمایند، همچنین از خانواده های محترم معزا نیز درخواست میشود جهت حفظ سلامتی همشهریان از برگزاری مراسمات ختم در آرامستانها خودداری نمایند.

همشهریان عزیز زمانی که نمی توانیم نزدیکترین هایمان را تا قبرستان همراهی نماییم نیاز است قدری بیشتر بیاندیشیم با سهل انگاری در خصوص بیماری کرونا در مقابل همه مسئول ایم افزایش آمار مبتلایان روستا بنا به اعلام کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شبستر به سبب حضور در مراسمات عروسی و تجمع در مراسمات ختم بوده است. خواهشمندیم اهالی محترم با حفظ آرامش خود و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتمایی خادمین خود را در ستاد مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همراهی نمایند .

ستاد مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونای دیزج خلیل

بسمه تعالی

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی، هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است.

بدینوسیله از همکاری آقای نورالدین سردهنه و خانواده محترمشان جهت اجرای طرح هادی در ملکشان واقع در کوچه مهر / کمال دیزج در راستای عمران و آبادانی کمال تقدیر و تشکر را داریم، با عنایت به عملیات عمرانی دهیاری و شورای اسلامی در آن محل با اجرای این عقب کشی معبر به طول حدود 30 متر و عرض متوسط 2 متر مسیر گشایی گردید.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

جلسه اعضای صندوق خرد بانوان روستا با اعضای شورای اسلامی و دهیار  در محل دهیاری

 به همت بانوان روستا صندوق خرد بانوان روستا در راستای تولید و اشتغال و تقویت روحیه تعاون در چند ماه گذشته شروع به کار کرده و در این مدت فعالیتهای چشمگیری داشته اند در راستای برنامه های دهیاری و شورای اسلامی در زمینه راه اندازی واحد تولیدی و شنیدن برنامه ها و مشکلات این صندوق جلسه ای در محل دهیاری برگزار و بحث و گفتگو گردید امید است با همت مضاعف بزودی شاهد ایجاد کارگاه تولیدی با مشارکت بانوان روستا و دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل باشیم، قبلاً از زحمات کلیه عزیزانی که برای ایجاد و راه اندازی این صندوق زحمت کشیده اند کمال تشکر را داریم .

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل