.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ایجاد روشنایی در مزار مطهر شهدا

ایجاد روشنایی در مزار مطهر شهداء دیزج خلیل با مشارکت دهیاری، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره برق شبستر


پیگیری اسناد ثبتی املاک دیزج خلیل

بسمه تعالی

با عنایت به پیگیری قبلی و طی مراحل قانونی سند مالکیت با تایید نهایی شورای اسلامی به تعداد 60 فقره سند رسمی درخواستی مالکین املاک دیزج خلیل از طریق بنیاد مسکن در اداره ثبت نهایی و آماده صدور سند گردید.

دهیاری دیزج خلیل

پیاده سازی سیستم مکانیزه مخازن زباله

بسمه تعالی

با عنایت به اختصاص خودوری حمل زباله مکانیزه و نظر به مصوبه شورای اسلامی مراحل تجهیز و تبدیل مخازن (حمل مخازن، برش و جوشکاری، نصب چرخ ها و بازوهای آهنی) در کارگاه دهیاری توسط پرسنل زحمتکش در حال انجام است.

دهیاری دیزج خلیل


اطلاعیه مشاغل خانگی

بسمه تعالی

اطلاعیه

بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز می رساند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال، کلیه افرادی که دارای شغل خانگی می باشند جهت دریافت وام با همراه داشتن درخواست کتبی، کپی کارت ملی، پروانه حرفه مربوطه ( قالی بافی - دام و طیور - مغازه - پرورش زنبور عسل - مرباجات و ترشیجات خانگی - خیاطی و غیره ) ظرف مدت حداکثر یک هفته از تاریخ اطلاعیه به دهیاری مراجعه و مدارک خود را تحویل تا به بخشداری مرکزی جهت اقدام معرفی شوند.


با تشکر

دهیاری دیزج خلیل

اطلاعیه کارآفرینان

بسمه تعالی

اطلاعیه

بدینوسیله به اطلاع سرمایه گذاران، کارآفرینان روستائی می رساند امور اراضی کشور در جهت ایجاد و راه اندازی طرح های تولیدی و اشتغال زایی آمادگی و همکاری خود را جهت واگذاری اراضی، مطابق ضوابط و مقررات مربوطه اعلام داشته، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخشداری بخش مرکزی شبستر مراجعه فرمائید.


با تشکر

دهیاری دیزج خلیل

اطلاعیه صندوق بیمه

بسمه تعالی

اطلاعیه


به اطلاع اهالی محترم دیزج خلیل می رساند، به منظور اجرای تبصره 2 بند ب ماده 57 قانون احکام برنامه های توسعه کشور مصوب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نام نویسی و بیمه پردازی کلیه زنان و مردان دارای  18 تا 50  سال سن تمام در نزدیکترین کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر انجام می پذیرد در صورت تمایل اقدام فرمائید.


با تشکر

دهیاری دیزج خلیل

ایجاد پله آهنی

گزارش تصویری:

مرحله دوم عقب کشی ملک رحیلی

والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا (76مریم)


ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .

اجرای طرح هادی در ملک خانم رحیلی، واقع در کوچه مشهد

با عنایت به همکاری خانم رحیلی عملیات تعریض و اجرای مرحله دوم طرح هادی در ملک واقع در محله دیزج، کوچه مشهد انجام گرفت. بدینوسیله از شهروند نیک اندیش سرکارخانم صغری رحیلی نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

در اجرای این طرح خیرین بزرگوار آقایان سید حسن زاهدی، محمد رضا عزیزیان و هادی زردکوهی با مساعدت و مشارکت خود دهیاری را یاری نمودند. از تک تک این بزرگواران و اهالی کوچه کمال تشکر را داریم.



دهیاری دیزج خلیل


بازدید دهیاران،‌بخشداران و مسئولین امور روستایی و شوراهای اسلامی استان خراسان جنوبی از طرح های عمرانی دیزج خلیل

در این بازدید ابتدا از محل احداث بوستان ملت بازدید و در ادامه حمام قدیمی و تاریخی دیزج خلیل توسط آقای رسول زاده معرفی و با بازدید از سایر پروژه های انجام گرفته در مسجد حضرت ابوالفضل حضور یافته و خلاصه ای از طرح های عمرانی در سال 95 و 96 به بازدیدکنندگان ارائه گردید.

از همکاری بخشدار محترم، هیات عمران محله علیا و هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل کمال تقدیر و تشکر را داریم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

عملیات تعویض لوله آب شرب کوچه شهداء

عملیات تعویض لوله آب شرب کوچه شهداء به همت اهالی کوچه و مشارکت دهیاری دیزج خلیل


با عنایت به مصوبه شورای اسلامی و توافق حاصله بین دهیاری و ساکنین کوی شهداء عملیات تعویض لوله آب شرب طبق نقشه جامع آب شرب دیزج خلیل که توسط دهیاری تهیه گردیده است، در جهت استفاده بهینه و جلوگیری از اتلاف منابع مالی و هدر رفت بیت المال انجام گرفت.
 در این طرح هزینه لوله و انشعاب و حفاری های دستی توسط اهالی کوچه و سایر حفاری ها و تسطیح و اخذ مجوزهای لازم توسط دهیاری انجام گرفت. در ادامه مقرر گردیده با مشارکت و خودیاری اهالی محل ایجاد آبرو و آسفالت ریزی نیز انجام گیرد. از کلیه ساکنین کوچه علی الخصوص نمایندگان پر تلاش و زحمتکش محل کمال تقدیر و تشکر را داریم.


دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل



عملیات تعویض لوله آب شرب کوچه طاهر


اجرای عملیات تعویض لوله آب شرب کوچه طاهر به همت ساکنین محل و همکاری دهیاری دیزج خلیل

با عنایت به همکاری و مشارکت اهالی کوچه طاهر عملیات تعویض لوله آب شرب طبق نقشه جامع آب شرب دیزج خلیل
که توسط دهیاری تهیه گردیده است،در جهت استفاده بهینه و جلوگیری از اتلاف منابع مالی و هدر رفت بیت المال انجام گرفت.
 در این طرح هزینه لوله و انشعاب و حفاری های دستی توسط اهالی کوچه و سایر حفاری ها و تسطیح و اخذ مجوزهای لازم توسط دهیاری انجام گرفت. از کلیه ساکنین کوچه علی الخصوص نمایندگان پر تلاش و زحمتکش کمال تقدیر و تشکر را داریم.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل




جابجائی تیرهای برق

آغاز مرحله اول جابجائی تیرهای برق در سطح معابر اصلی و فرعی دیزج خلیل با مشارکت اهالی و دهیاری دیزج خلیل

سمپاشی درختان فضای سبز


حفاری و جابجائی علمک مخابرات

بسمه تعالی


جابجائی علمک مخابرات در گل باشی،

با همکاری و مشارکت دهیاری و مخابرات دیزج خلیل عملیات جابجائی علمک مخابرات در گل باشی مقابل ملک آقای رشید زاده انجام گرفت. از همکاری آقای حشمتی مسؤل مخابرات دیزج خلیل کمال تشکر را داریم.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

ملک آرزومندی

بسمه تعالی

(( والباقیات و الصالحات خیر عند ربک ثوابا و خیر مردا ))


اجرای طرح هادی در ملک آقای محمد علی آرزومند، واقع در گل باشی

با عنایت به همکاری جناب آقای محمد علی آرزومند عملیات تعریض و اجرای طرح هادی در ملک واقع در محله دیزج، گل باشی به متراژ 130 مترمربع انجام گرفت. بدینوسیله از شهروند نیک اندیش جناب آقای آرزومند که با تبلور ایثار و سخاوت طبع با واگذاری زمین خود برای عموم و مشارکت جهت پروژه های عمرانی دهیاری دیزج خلیل در بازگشایی معابر کمال همکاری را داشته اند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.




روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظافت معابر توسط عوامل زحمتکش دهیاری

اطلاعیه سند املاک

بسمه تعالی

بدینوسیله مالکین محترم به شرح ذیل جهت دریافت سند املاک خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شبستر مراجعه نمایند.
زهرا صادق پور
مهدی صحرائی
مهتاب صحرائی
صمد شهابی
علی افشاری
میر یوسف طباطبائی زاده مرادی
علی اصغر رحیم پور
حسین کارگر
کریم قاضی
بایرامعلی پورعبدالله
روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل



اطلاعیه شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی

 

به اطلاع اهالی محترم دیزج خلیل می رساند، همچنان جستجوی خانم ام البنین چمن گلی اهل دیزج خلیل ( حدود80ساله) که مبتلا به بیماری آلزایمر می باشد و از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخه 31/04/96 از منزل مسکونی خود خارج و تا همین لحظه ساعت 13 ظهر مورخه 1/05/96 به خانه خود برنگشته است. توسط جوانان غیور و اهالی دیزج خلیل و بسیجیان پایگاه های مقاومت و نیروهای زحمتکش امداد و نجات هلال احمر شبستر و نیروی انتظامی، دهیاری و شورای اسلامی ادامه دارد. لذا ضمن تقدیر و تشکر از حس انسان دوستانه و همکاری از تمامی عزیزان از عموم اهالی و کشاورزان دیزج خلیل و اهالی محترم روستاها و شهرهای مجاور تقاضا داریم در صورت کسب اطلاع با شماره تلفن های دهیاری 42442020 – 09144715066 – 09144712368- تماس حاصل نموده تا خانواده گمشده و بستگان و اهالی را از نگرانی خلاص فرمایند.


با تشکر،

مجید محمد صالحی  رئیس شورای اسلامی دیزج خلیل