.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

بسمه تعالی

به اطلاع اهالی محترم دیزج خلیل می رساند، با عنایت به نامه شماره 199104 بخشدار محترم بخش مرکزی در رابطه با اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای کمک به توانمندسازی اقتصاد خانواده در سطح استان، اطلاع رسانی می گردد. علاقمندان جهت ثبت نام به راه های ارتباطی قید شده در بروشور مراجعه فرمایند.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

برگزاری مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شبستر و معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شبستر

 معارفه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی با حضور مهندس عبداللهی فرماندار شهرستان شبستر و حاج آقا راستی نماینده مردم شریف شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی و همکاران فرمانداری و بخشداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این مراسم رحیم صدیقیان به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شبستر و داود ایمانی به عنوان بخشدار مرکزی معرفی شدند.

آغاز عملیات عمرانی کوچه مشهد

بسمه تعالی

آغاز عملیات حفاری جهت تعویض لوله های آب شرب کوچه مشهد

با توجه به مشارکت ساکنین محل جهت اقدامات عمرانی در محل و با عنایت به مصوبه شورای اسلامی و مساعدت اداره آب و فاضلاب شهرستان شبستر در حال انجام انجام است.

طول حفاری در حدود 400 متر و بیش از 60 انشعاب بوده و عملیات جمع آوری جوبهای بتنی قدیمی و فرسوده و جدولگذاری و آبروگذاری در محل قریب به 300 متر در دست اقدام می باشد.

تقدیر و تشکر از ساکنین محل، نمایندگان عمرانی و تمامی عزیزانی که دهیاری و شورای اسلامی را در عمران و آبادانی محل همراهی می کنند.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اتمام عملیات آسفالت ریزی کوچه نمونه

بسمه تعالی

عملیات آسفالت ریزی کوچه نمونه

آسفالت ریزی کوچه نمونه در حدود 2000 متر مربع با مشارکت ساکنین محل انجام گرفت. عمران و آبادانی در گرو همدلی و مشارکت عمومی است.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی

اطلاعیه سند مالکیت وراث خانواده جوادزاده

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

(اطلاعیه تعطیلی بازار هفتگی دیزج خلیل)

اطلاعیه تعطیلی بازار هفتگی دیزج خلیل

بدینوسیله به اطلاع بازاریان عزیز و اهالی محترم و با فرهنگ دیزج خلیل می رساند بنابه تاکید فرماندار محترم و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان در راستای جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی بازار هفتگی دیزج خلیل (دوشنبه بازار) تعطیل میباشد.

از عموم اهالی محترم دیزج خلیل تقاضا می گردد ضمن رعایت کلیه توصیه های بهداشتی تا حد امکان از حضور در اماکن عمومی پرهیز نموده و همکاری لازم را به منظور مقابله با ویروس کرونا معمول دارند.

 

باتشکر

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

ادامه عملیات عمرانی در کوچه های نوبنیاد و شهید ملکی

گزارش تصویری:

آغاز عملیات عمرانی در کوچه نمونه

بسمه تعالی

با توجه به تقاضا و مشارکت ساکنین کوچه نمونه جهت عملیات آبروگذاری و آسفالت ریزی محل با عنایت به مصوبه شورای اسلامی اقدامات عمرانی آبروگذاری و زیرسازی محل در دست اقدام می باشد.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی

بسمه تعالی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی طی دعوت قبلی از بازنشستگان پرسنل نیروی محترم انتظامی در جلسه شورای اسلامی تقدیر بعمل آمد. ضمن تقدیر و تشکر از سایر عزیزان دیزج خلیلی که در حال حاضر در نیروی انتظامی مشغول فعالیت می باشند به جهت شرایط کرونایی امکان به دعوت میسر نگردید عذرخواهی و برای همه آن بزرگواران عرض خدا قوت و آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی

عملیات نمونه برداری از آسفالت جدید معابر

گزارش تصویری: