.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

بسمه تعالی

برخی بزرگ زندگی کردند و بزرگتر اندیشیدند و هنگام ترک دنیای فانی نام نیکشان را در قلب ها و یاد ها بر جای می گذارند.

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر تأسف‌بار درگذشت انسان خیر و نیکوکار و مردی از تبار پاکی، مهربانی و مردم‌داری، در روزهای عزاداری سالار شهیدان باعث تأثر و تألم شدید گردید.

رحمت الهی و علو درجات را برای روح آن نیکوکار و خیر گرانقدر و صبر و اجر برای بازماندگان محترم خانواده سلطانی از درگاه خداوند مسئلت داریم.

یادشان جاویدان و راهش پر رهرو


اطلاعیه بخشودگی سود و جرایم تسهیلات

بسمه تعالی

        به اطلاع اهالی محترم و زحمتکش دیزج خلیل می رساند، با عنایت به نامه شماره 160072 بخشداری مرکزی شبستر در خصوص بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال در سال 97 شایسته افرادی که از تسهیلات مذکور استفاده نموده اند، جهت برخورداری از شرایط بخشودگی سود و جرایم به بانک های عامل مراجعه کنند.


آسفالت ریزی میدان قره

گزارش تصویری:

یادواره شهدای دیزج خلیل (آبروی محله)


تسلیت به مناسبت ماه محرم


عملیات عمرانی کوچه امام زمان محله غیبلو

بسمه تعالی

عملیات عمرانی کوچه امام زمان محله غیبلو

با عنایت به مصوبه شورای اسلامی عملیات عمرانی حذف جوب قدیمی، خاکبرداری و شن ریزی، تسطیح و ایجاد جوب جدید و در ادامه آسفالت ریزی کوچه به متراژ حدود 1500 مترمربع با مشارکت اهالی کوچه در حال انجام است.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


بسمه تعالی

بررسی مسایل و مشکلات نقاط حادثه خیز و علایم راهنمایی و رانندگی برای نصب سرعت کاه و علایم راهنمایی و رانندگی


در مورخه 97/06/17 با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی ، فرمانده محترم پلیس راه تبریز مرند جناب سرهنگ حسنی و کارشناس محترم امور شوراها و دهیاری های بخشداری مرکزی شبستر جناب آقای مهندس طینتی، از معابر روستا بازدید میدانی بعمل آمد و مشکلات بررسی و جهت اخذ مجوز به شورای ترافیک شهرستان ارجاع گردید.

 --- جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی از معابر عمومی در آستانه ماه محرم 


    متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که مالکین، پیمانکاران و مجریان ساختمانی بدون توجه به محدودیت معابر، مصالح و اسکلت آهن‌آلات را در کنار معابر عمومی سد معبر می‌کنند، بطوریکه وسعت زیادی از معابر اشغال و عبور و مرور و رفت و آمد خودروها و شهروندان نیز دچار اشکال می‌شود و چهره و منظر شهر را مخدوش می نماید.

در همین راستا و به جهت حفاظت و پاکیزگی محیط  و بر حسب رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی و جلوگیری از مزاحمتها، در صورت وجود انباشت و دپوی مصالح ساختمانی در معابر عمومی سواره و پیاده‌رو، دهیاری اقدام به صدور اخطار کتبی و جمع آوری سد معبر خواهد نمود. در صورتیکه مالکان در طی مهلت مقرر شده مصالح رها شده خود را از سطح معابر عمومی جمع آوری نکنند، عوامل دهیاری برابر ضوابط نسبت به برداشت مصالح و انتقال آن به انبار اقدام می نمایند.

لازم به ذکر است مالکانی که به رفع تخلف، بازگشایی معبر و پیگیری تخلف خود اقدام نمایند، مصالح جمع آوری شده، ضمن اخذ تعهد به آنها مسترد خواهد شد.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اطلاعیه منابع آب شهرستان شبستر

بسمه تعالی

اطلاعیه

بدینوسیله تصویر نامه شماره 153416 مورخه 97/06/14 بخشدار محترم بخش مرکزی و تصویر نامه منابع آب شهرستان شبستر جهت اطلاع عموم و شرکأ چاه های آب اعلام می گردد.


اطلاعیه ثبت نام دانشگاه آزاد واحد صوفیان

بسمه تعالی 

اطلاعیه ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با شرایط ویژه برای متقاضیان :

اطلاعیه تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی


عملیات زیرسازی خیابان ولیعصر

عملیات زیرسازی خیابان ولیعصر غیبلو


گزارش تصویری: