.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

تبریک انتصاب فرماندار

بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای منصور طالب پور

انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت فرماندارشهرستان شبستر صمیمانه تبریک عرض می نماییم. رجای واثق داریم حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش شهرستان شبستر دردولت تدبیر وامید خواهد گردید. از درگاه ایزدمنان عزت ، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت داریم و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان آرزو مندیم.  
                                                                                                         

                                                                    با تقدیم احترام

 دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


تقدیر از فرماندار

جناب آقای سید سعید کاشانی

سلام علیکم،

اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش را در دوران مسئولیت خطیر «فرماندار شهرستان شبستر» با سربلندی به پایان رسانده و آماده ادامه  خدمت در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید صمیمانه از دقت ، دلسوزی ، ارشادات وکمک های مؤثر جنابعالی که راهگشای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان منطقه بوده تقدیر و تشکر نموده و به پاس تجلیل از زحمات خالصانه جنابعالی مراتب قدردانی خود را اعلام میداریم از درگاه ایزد منان موفقیت و سرافرازی بیش از پیش برای شما مسئلت داریم.

 


دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

نظافت و لایروبی

نظافت و لایروبی مسیرهای اصی و فرعی آب

ایجاد فضای سبز و زیباسازی معابر

 زیبا سازی فضای سبز 

زیبا سازی معابر

بسمه تعالی 

با عنایت به مصوبه شورای محترم اسلامی جهت زیباسازی معابر دهیاری نسبت به اجرای جدول و سنگ فرش مسیر ورودی خیابان شهید شکوری و فضای سبز موجود با مشارکت آقای حسن افتخاری نمود که نهایت تقدیر و تشکر را از ایشان داریم .

اطلاعیه انشعابات گاز


بسمه تعالی

احتراما به اطلاع همشهریان عزیز می رساند، طی جلسه مشترک دهیاری  و شرکت گاز جهت جلو گیری از فسخ قرار داد و وصول مطالبات، دهیاری دیزج خلیل اطلاع رسانی های لازم را انجام، تا شهروندان گرامی دچار مشکل نگردند، و لذا تصویر نامه و لیست پیوستی اداره محترم گاز جهت اطلاع و اقدام در وبسایت دهیاری قرار می گیرد.

روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل


ایمن سازی کوچه دبیرستان رضا خورشیدی

بسمه تعالی 

نظر به مسئولیت دهیاری در راستای حفظ جان و مال مردم و رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته  و خطرناک و طی هماهنگی با خانواده محترم نوجهانی دهیاری اقدام به تخریب و رفع خطر مسیر دبیرستان رضا خورشیدی نمود از همکاریشان تشکر و قدردانی را داریم .


اطلاعیه مهم شرکت گاز


ولادت امام رضا علیه السلام

بسمه تعالی

در ادامه برنامه های فرهنگی ورزشی دهیاری دیزج خلیل، روز جمعه مورخه 95/05/22 اکیپ کوهنوردی دهیاری دیزج خلیل متشکل از جناب آقای اسماعیل رسول زاده (سرپرست )،به همراه اقایان فخرالدین فرقانی، محمد حسن بیاتی ،نقی ستاری، اسماعیل ستاری،  صادق پور علی بیگ، محمد علی ولی پور، احمد نژادی، صمد ترابی، مهدی حدادی دیزجی، حسن پریزاد،  احمد علی نوجهانی و محمد ایمانخواه موفق به صعود به قله جام سهند شدند، بدینوسیله از تلاش و زحمات یکایک عزیزان  نهایت تقدیر و تشکر را داریم. از علاقمندان جهت عضویت و شرکت در برنامه های آتی دعوت به عمل می آید.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل




17 مرداد روز خبرنگار


بازدید از اجرای طرح های عمرانی

بازدید سرزده بخشدار محترم بخش مرکزی آقای مجید بهنام فر و دهیاران و بخشداری مرکزی شهرستان سراب از اجرای طرح های عمرانی دیزج خلیل 



اجرای طرح هادی در ملک آقای زردکوهی

بسمه تعالی

نظر به همکاری آقای زرد کوهی و طی مصالحه با دهیاری در مورخه 95/05/13 اقدام به تخریب ملک مذکور گردید. از این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه ایشان کمال تقدیر و تشکر راداریم. امید است با همکاری سایر مالکین املاک در خیابان صفالو و ادامه مسیر گشایی امکان اصلاح و نوسازی جوب آب محل مذکور عملی گردد.


اصلاح و بهسازی نشتی آب

بسمه تعالی

اصلاح نشتی آب واقع در میدان قره آغاج

نظر به جلوگیری از اسراف و هدر رفتن آب در محله مریلو میدان قره آغاج دهیاری خود اقدام به حفاری و اصلاح آن نمود.

اجرای طرح هادی ملک خانم صغری رحیلی

بسمه تعالی

اجرای طرح هادی در ملک خانم صغری رحیلی

نظر به همکاری صاحب ملک خانم حاجیه صغری رحیلی دهیاری در مورخه 95/05/11 اقدام به تخریب و آوار برداری مذکور نموده است. از این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه نهایت تقدیر و تشکر را داریم در این راستا از همکاری صمیمانه برادران رحیلی نیز قدردانی می نماییم.

اطلاعیه عمومی



بسمه تعالی

با عنایت به مصوبه شورای اسلامی و با توجه به اصلاح جوب ورودی ابتدای خیابان ابوعلی سینا آسفالت ریزی محل مذکور انجام و در ادامه نسبت به لکه گیری میدان علیا و خیابانهای مجاور اقدام گردید.



پایان عملیات ایجاد آبرو در کوچه گرگان

بسمه تعالی

پایان عملیات عمرانی ایجاد آبرو در کوچه گرگان

نظر به همکاری ساکنین محترم کوی گرگان در راستای عمران و آبادانی پروژه آبرو گذاری کوچه مذکور انجام گرفته و انشاالله به زودی شاهد اسفالت ریزی ان خواهیم بود طرح تعویض لوله های شبکه آب و ایجاد آبرو و آسفالت با مشارکت اهالی محل و دهیاری مرحله به مرحله انجام میگیرد.از زحمات همه اهالی محل وتلاشهای  شبانه روزی نماینده کوچه اقای احمد حاجی پور در این راستا تقدیر و تشکر مینماییم .قطعا توسعه و ابادانی دیزج خلیل مشارکت و همراهی اهالی محترم را میطلبد.


نصب پلاک های منازل دیزج خلیل

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل آقای محمد ایمانخواه دهیار دیزج خلیل اعلام کردند:

با توجه به پیگیری های مستمر دهیاری و شورای اسلامی از اداره پست شهرستان شبستر و نامه نگاری های مربوطه با اداره پست استان آذربایجان شرقی نهایتا مقرر گردیده هفته آینده پلاک های کد پستی دار در سطح دیزج خلیل نصب گردد، و علت تاخیر به وجود آمده را ورود اطلاعات به سامانه الکترونیکی به سبب دو مرحله ای شدن بوده است، با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی در جهت ورود اطلاعات و چاپ پلاک برای کلیه ساختمانهای دیزج خلیل طی قرارداد دهیاری و پیمانکار اقدام شده است در ضمن پلاک ها توسط دهیاری تحویل گرفته شده و آماده نصب می باشد.



روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

عملیات تسطیح معابر بعد از سیل

بسمه تعالی

با توجه به سیلاب گرفتگی معابر و برهم زدن چهره شانه خاکی اطراف جاده ها دهیاری اقدام به تسطیح شانه های خاکی نموده است.