.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم پارسا و خدوم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج حسین بهبهانی، موجب تأثر و تأسف فراوان شد.
 این روحانی دلسوز و فداکار در طول عمر با برکت خود در صحنه انقلاب و مبارزه، در میدان وعظ و خطابه و در عرصه خدمت به مردم، همه توان خود را بکار گرفت و کارنامه پربار و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که بی‌تردید در خاطر مردم قدرشناس دیزج خلیل باقی خواهد ماند.
اینجانبان این ضایعه را به محضر، خانواده معزز آن مرحوم به ویژه همسر و فرزندان گرامی ایشان،سایر بازماندگان و اهالی محترم دیزج خلیل تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت میداریم.
 
 اعضای شورای اسلامی و دهیار دیزج خلیل

بازدید مهندس ایمانی بخشدار محترم بخش مرکزی

بسمه تعالی

 
گزارش تصویری از بازدید مهندس ایمانی بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان شبستر از پروژه های عمرانی در حال انجام در سطح روستا 
 
 
💠 تقدیر و تشکر ویژه از مسئولین بزرگوار و کلیه عزیزانی که دهیاری و شورای اسلامی را در عمران و آبادانی همراهی می‌کنند .

اجرای طرح هادی در ملک آقای داوود طالب زاده

بسمه تعالی
 
ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی، هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است.
 
با عنایت به همکاری هیئت عمران محله  غیبلو با دهیاری دیزج خلیل ،طی مصالحه ای با جناب آقای داوود طالب زاده جهت  مسیرگشایی در ملک واقع خیابان شهید شکوری عملیات اجرای آن آغاز شد بدینوسیله از همکاری خانواده محترم طالب زاده و هیئت عمران محله غیبلو که در این امر مهم نهایت همکاری را با دهیاری و شورای اسلامی در راستای عمران و آبادانی داشتند کمال تقدیر و تشکر را داریم ، با اجرای این عقب کشی بیش از 50 متر مربع مسیر گشایی انجام خواهد گرفت .
قبلا از تمامی عزیزانی که دهیاری و شورای اسلامی را در امور روستا همراهی می‌کنند کمال تقدیر و تشکر را داریم . 
 
روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل
 
گزارش تصویری:
 

بسمه تعالی

گزارش تصویری از ادامه عملیات جدول گذاری در خیابان 25 متری (کمربند میانی روستا) توسط دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل 
تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که دهیاری و شورای اسلامی را در عمران و آبادانی همراهی می‌کنند .

 

بیل زنی و ساماندهی فضای سبز

بسمه تعالی

 آماده سازی و بیل زنی فضای سبز روستا توسط پرسنل زحمت کش دهیاری دیزج خلیل 
تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که دهیاری و شورای اسلامی را در عمران و آبادانی همراهی می‌کنند .
 
گزارش تصویری:

خاکبرداری انتهای خیابان فردوسی

بسمه تعالی
 
خاکبرداری انتهای خیابان فردوسی پس از انجام عملیات مسیر گشایی توسط دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل 
تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که دهیاری و شورای اسلامی را در عمران و آبادانی همراهی می‌کنند .
 
گزارش تصویری:
 

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی

لیست عوارض پسماند خانگی سال 1399

بسمه تعالی    

     بدینوسیله جهت اطلاع و شفاف سازی عوارض پسماند روستا بصورت مرحله ای از طریق وب سایت دهیاری به اطلاع عموم خواهد رسید و کسانی که عوارض را به حساب پست بانک واریز کرده یا به مامور وصول محله علیا تحویل داده باشند بصورت جداگانه اعلام خواهد گردید. از همکاری همگی این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم. خداوند به کسب و کار همگی شما سروران خیرو برکت عطا فرماید.

اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا (فروردین ماه)

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع عموم همشهریان گرامی می رسانیم با توجه به رصد آمار بیماران مبتلا به کرونای نوع پیشرفته متاسفانه در روزهای اخیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرستان و دیزج خلیل افزایش یافته و این موضوع موجب نگرانی شدید شده است نظر به شرایط حاد به وجود آمده و خیز چهارم کرونا در سطح کشور و روستای عزیزمان لازم است مواردی را مد نظر قرار نموده و نسبت به انجام آن اهتمام ویژه و همکاری لازم را داشته باشیم.حفظ سلامتی همشهریان از وظایف اصلی همگی ماست لذا خواهشمندیم همشهریان فهیم تا مساعد شدن شرایط از هرگونه حضور در مراسمات ترحیم و مذهبی و جشن ها خودداری نموده و اجازه بدهیم مراسمات تشییع و خاکسپاری و فاتحه با حضور افراد خانواده و بستگان درجه 1 متوفی ها صورت پذیرد. نظر به اینکه اکثرخانواده های متوفی اقدام به نصب اعلامیه و اطلاع رسانی گسترده می کنند که خارج از ضوابط این ایام بوده خواهشمندیم از چاپ اعلامیه و نشر آن در فضاهای مجازی بجد خودداری نمایید.
    لازم است از کلیه عزیزانی که از زمان شیوع ویروس کرونا تا بحال در جهت احترام به حقوق شهروندی و حفظ سلامتی جامعه نهایت همکاری را داشته و ازبرگزاری مراسمات خودداری نموده اند تشکر و قدردانی نماییم . 
 
ستاد مبارزه با کرونای دیزج خلیل

۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گرامیباد.

جلسه مشترک با خیرین دیزج خلیل

گزارش تصوریری:

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به هم‌میهنان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

پیام تبریک سال جدید دهیار دیزج خلیل

 
 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الحال
 
با سلام و عرض ادب ،حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت 
 که سرآغازش با ایام اعیاد شعبانیه مصادف گشته را به تمامی همشهریان و اهالی شریف دیزج خلیل تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای همه شما عزیزان مسئلت مینمایم.
 
سالی را که پشت سر گذاشتیم سال پررنج و ملالی بود و خیلی از همشهریان گرامی را از دست دادیم یاد و خاطره آن عزیزان سفر کرده را گرامی داشته امیداست به لطف خداوند متعال با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ، آرامش و آسایش به جامعه بازگردد.
 
💐ضمن تقدیر وتشکر فراوان از همگی همشهریان عزیز ،مسئولین بزرگوار بابت همکاری و همراهی صمیمانه با دهیاری و شورای اسلامی در طول سنوات گذشته ،امید آن را داریم در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری سال « تولید-پشتیبانیها-مانع زدایی ها » نامگذاری گردیده با تلاش و اراده مضاعف در کنار همدیگر برای توسعه و آبادانی و تولید گام های اساسی برداشته و با نو شدن بهار انشاءالله تفکرات نو را نظاره گر باشیم.
   
باتقدیم احترام فراوان
دهیار دیزج خلیل
محمد ایمانخواه
                   
   نوروز 1400💐💐💐