.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

اطلاعیه آثار نوشتاری


عملیات تعویض لوله آب


عملیات تعویض لوله آب شرب در خیابان سعدی، کوچه جنب مدرسه والفجر با مشارکت و همکاری ساکنین به طول 100 متر انجام شد. جهت اجرای این پروژه خرید لوله توسط مالکین، و سایر خدمات توسط دهیاری و مساعدت آب و فاضلاب روستایی صورت گرفته است.

در ضمن دهیاری آمادگی خود را جهت همکاری در طرح های مشابه در سایر معابر اعلام می دارد.



تصاویر بیشتر در ادامه مطلب:

اجرای طرح هادی در خیابان امام خمینی

مسیر گشایی در خیابان امام خمینی 

عملیات تعریض و عقب کشی در خیابان امام خمینی مابین خیابان دانشگاه و مریلو در ساختمان آقایان فاتح نژاد  و پابخش صورت گرفت. جا دارد در این راستا از همکاری هر دو بزگوار و عمل خیرخواهانه و احسان ایشان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم .


بازدید بخشدار محترم بخش مرکزی

بسمه تعالی

روز یکشنبه  مورخه 95/01/29 جناب آقای مجید بهنام فر بخشدار محترم مرکزی شبستر به همراه شورای اسلامی در دیزج خلیل حضور پیدا کرده و  از روند اجرای طرحهای عمرانی اجراء شده و برنامه ها و طرح های پیش بینی شده در سال 95 بازدید کردند .

باعرض سلام و احترام ،بدینوسیله به اطلاع اهالی محترم میرساند کلیه کسانی که در محدوده چسبیده به طرح هادی بدون کسب مجوز از مراجع ذیربط اقدام به ساخت و ساز و ایجاد بنا کرده اند در اسرع وقت با همراه داشتن کپی شناسنامه ، کارت ملی ،سند یا قولنامه ملک  به دهیاری مراجعه نمایند .


باتشکر 
روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل 

بسمه تعالی

عملیات وصل جوب آب ضلع شمالی کوی شرف الدین

با شروع فعالیتهای عمرانی سال جاری به متراژ حدود 50 متر جدول کشی و لوله گذاری در مسیر کوی شرف الدین  توسط دهیاری از مورخه 95/1/25 شروع و انجام گرفت.لازم به توضیح است براساس توافق دهیاری با اقای غفاری در راستای عقب کشی و اجرای طرح هادی در ملک نامبرده جهت جابجایی مسیر جوب آب سال قبل نیز به متراژ 60 متر در این مسیر جدول کشی انجام گرفته که با وصل جوب جدید مورد استفاده کشاورزان قرار گرفت .



اجرای عملیات عمرانی

بسمه تعالی

اجرای عملیات عمرانی در خیابان ابوعلی سینا واقع در ضلع جنوبی میدان علیا

باتوجه به همکاری و مشارکت اهالی و هیأت عمران محله علیادر پروژه های عمرانی و با عنایت به مصوبه شورای اسلامی، عملیات بازسازی جدولکشی و پل ریزی به طول حدود 60 متر درخیابان ابوعلی سینا توسط دهیاری انجام گرفت.




شهادت امام علی نقی(ع)

از کسى‌ که‌ بر او خشم‌ گرفته‌اى‌ ، صفا و صمیمیت‌ مخواه‌ و از کسى‌ که‌ به‌ وى‌ خیانت‌ کرده‌اى‌ ، وفا مطلب‌ ، و از کسى‌ که‌ به‌ او بدبین‌ شده‌اى‌ ، انتظار خیرخواهى‌ نداشته‌ باش‌ ، که‌ دل‌ دیگران‌ براى‌ تو همچون‌ دل‌ تو براى‌ آنهاست‌.
(مسند الامام‌ الهادى‌ ، ص‌ ۳۰۵)

شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد.




اطلاعیه سمپاشی


درخواست مشارکت در پروژه های عمرانی

بسمه تعالی 

با احترام ضمن عرض سلام و ادب خدمت اهالی محترم دیزج خلیل اعلام میدارد  با عنایت  به مصوبه شورای اسلامی مبنی بر اجرای پروژ ه های عمرانی با مشارکت50 درصدی جهت سرعت بخشیدن به عمران آبادانی بدینوسیله دهیاری در معابر و کوچه هایی که با معرفی یک نفر نماینده جهت قرارداد با دهیاری مراجعه نمایند در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام خواهد داد لذا خواهشمندیم عزیزانی که نیاز به اجرای جدول گذاری ،ایجاد آبرو ،آسفالت ،سنگفرش و یا هر نوع پرژه عمرانی در معابرشان وجود دارد مشارکت و در راستای عمران و آبادانی دیزج خلیل در کنار همدیگر گام برداریم .


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل 

تولیدی سنگ میشو


تولیدی سنگ میشو



اطلاعیه بنیاد مسکن

اطلاعیه


قابل توجه اهالی محترم دیزج خلیل

ازکلیه همشهریانی که جهت اخذ اسناد مالکیت در سال های گذشته در بنیاد مسکن پرونده تشکیل داده اند ولی تا به حال موفق به اخذ سند مالکیت خود نشده اند و اسامی آنان در لیست ذیل نمی باشد ظرف مدت 10 روز با دست داشتن مدارک خود به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه فرمایند.


توضیح اینکه این اطلاعیه مشمول اسناد مالکیت باغ ها و مزارع نمی باشند.


دریافت

دیزج خلیل

تصاویر منتخب از دیزج خلیل


سال 95