.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

اجرای طرح هادی ملک آقای افتخاری

بسمه تعالی

اجرای طرح هادی در ساختمان آقای حسن افتخاری

با عنایت به همکاری جناب آقای حسن افتخاری جهت اجرای طرح هادی در ملک ایشان واقع در محله غیبلو - ورودی خیابان شهید شکوری طی مصالحه با دهیاری طرح هادی در ملک نامبرده انجام گردید. از این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه این عزیز بزرگوار نهایت تقدیر و تشکر را داریم خداوند رفتگانشان را قرین رحمت نماید.

جدول کشی در کوچه نمونه

بسمه تعالی

عملیات جدول گذاری در کوچه نمونه با مشارکت اهالی محل توسط دهیاری انجام گرفت. 

طول جدول گذاری 115 متر و 14 متر پل ریزی انجام شد. از همکاری صمیمانه و مشارکت تمامی عزیزان کمال تشکر را داریم.

تقدیر و تشکر


وعد الله الذین امنوا و عملوا الصالحات لهم مغفره و اجر عظیم                مائده 9

فاستبقو االخیرات                    بقره 148



سروران گرانقدر آقایان: دکتر نورالدین پورموسی قلی، جاویدنیا و هاتفی


درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.

شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.

به شکرانه ی سخاوت و مناعت جناب عالی در انجام کار خیر، و مشارکت در تامین هزینه ای جشن عید مبعث و همایش وحدت دیزج خلیلیان از محضر ارزشمندتان تقدیر و تشکر می نماییم.

توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.


تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس                     ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک



اطلاعیه در خصوص خسارت وارده به کشاورزان

بسمه تعالی 

احتراما بدینوسیله به اطلاع کشاورزان عزیزی که دچار خسارت به باغات خود به سبب بارش تگرگ در روز جمعه مورخه 95/2/17 شده اند میرساند در اسرع وقت  طی درخواست کتبی به دهیاری مراجعه نمایند تادهیاری هماهنگی های لازم با کارشناسان جهاد کشاورزی جهت بازدید از باغات و گزارش خسارت وارده را بعمل آورد. 

جشن بزرگ مبعث و همایش وحدت

جشن بزرگ مبعث و همایش وحدت دیزج خلیلیان با رونمایی از آثار مکتوب استاد حاج عباسقلی دهقان و تجلیل از نویسندگان کتاب همرا با هداء جوایز و اجرای برنامه های متنوع برگزار گردید.

در این برنامه آقای صالحی ریاست محترم شورای اسلامی ضمن ارئه گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال 94 دهیاری و شورای اسلامی برنامه های عمرانی خدماتی و فرهنگی پیش بینی شده سال 95 را به اطلاع عموم رسانیدند که اهم موضوعات عبارتنداز: تاسیس شهرداری - ایجاد منبع آب جدید در محل زمین خریداری شده توسط دهیاری در اراضی بالا دست جاده - احداث مجتمع فرهنگی در محل مدرسه پروین - جدولکشی خیابان های تربیت و مالکی - ایجاد پارک کودک و بانوان در دو نقطه از دیزج خلیل - آسفالت خیابان 12 متری امام خمینی و تهیه ماشین حمل زباله مکانیزه

لطفا جهت مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

کوهنوردی جوانان دیزج خلیل


صعود تیم کوهنوردی دهیاری به همراه تیم پایگاه مقاومت شهید مدنی به ارتفاعات میشو


در مورخه 95/02/10 به سرپرستی برادر بزرگوار آقای مهدی حداد در جهت ارتقاء سلامت روحی و روانی اقدام به کوهپیمایی در ارتفاعات میشو کردند.
این صعود با مشارکت پایگاه شهید مدنی به سرپرستی آقای حبیب حداد انجام پذیرفت. از تمامی عزیزان شرکت کننده نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
خداقوت.
اسامی عزیزان کوهنورد:
حبیب حدادی - مهدی حدادی - علی اکبر محمد صلاحی - وحید محمدزاده وحدتی - حسین شبستری - مهدی آزرده - محمدرضا آزرده - محمد فدایی - محمد صدیقی - مهدی خوشه - محمدرضا شکوهی فر - مجتبی زادهدی - احسان صادق پور 

در ادامه  برنامه های فرهنگی ورزشی دهیاری در نظر دارد از علاقمندان به رشته کوهنوردی جهت صعود به قلل سایر شهرستان ها ثبت نام و جهت اعزام اقدام نماید.



جشن بزرگ مبعث و همایش وحدت دیزج خلیلیان

فراخوان هشتمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع)

بسمه تعالی

فراخوان هشتمین جشنواره حضرت علی اکبر و شناسایی و تجلیل از جوانان نمونه و فعال 

دبیرخانه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) استان آذربایجان شرقی ملاک های انتخاب جوان نمونه و برتر را اعلام کرد

ملاک‌های انتخاب:بر اساس آیین‌نامه تدوین شده، بررسی محورهای انتخاب ، تأیید شاخص‌های موضوعی و ارزشگذاری هر شاخص به دقت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت ملاک‌های انتخاب به 2 بخش با عنوان محور کلی (عمومی) و محورهای موضوعی تقسیم بندی شد  

محور کلی ـ عمومی :در این محور چند شاخص مشترک ، و عمومی شامل : وضعیت تأهل، جنسیت‌، تحصیلات، محل سکونت مورد بررسی و سنجش قرار می‌گیرد.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب:

آخرین مهلت آثار نوشتاری

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع همشهریان عزیز می رساند کلیه کسانی که در زمینه نویسندگی فعالیت دارند و دارای اثر نوشتاری و یا کتاب به چاپ رسیده می باشند حداکثر تا پایان امروز دوشنبه  95/02/13 به دهیاری مراجعه کنند.


دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


دیزج خلیل میزبان دومین دوره مسابقات تیمی پژوهش سراهای دانش آموزی استان آذربایجان شرقی که در ۱۰ رشته که شامل سازه های ماکارونی سبک، سازه های ماکارونی سنگین، نجات تخم مرغ، ربات تعقیب خط، ربات جنگجوی سبک، ربات جنگجوی نیمه سنگین، موشک آبی(قائم، هدف، چتردار)، گلایدر،کواد کوپتر، هواپیما به مدت دو روز در مجتمع بزرگ ورزشی دیزج خلیل شهرستان شبستر برگزار شد.
گفتنی است در مراسم افتتاح این بازی ها امام جمعه شبستر، فرماندار، رییس گروه تکنولوژی و گروههای آموزشی اداره کل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

روز معلم


با یاد معلم شهید ، استاد مرتضی مطهری روز معلم را گرامی می داریم .

هفته کار و کارگر



رسول گرامى اسلام دست کارگرى را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود بلند کرد و فرمود:

این دستى است که هیچ گاه آتش جهنم آن را نمى سوزاند

این دستى است که خدا و رسولش آن را دوست مى دارد

کسى که از دسترنج خود روزى اش را فراهم کند خداوند با نظر رحمت به او مى نگرد

روز ملی خلیج فارس گرامی باد


رهبر انقلاب در دیدار کارگران

مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران با اشاره به انتخابات مرحله‌ی دوم مجلس شورای اسلامی در جمعه‌ی همین هفته، همه‌ی واجدان شرایط شرکت در این مرحله را، به حضور در انتخابات فراخواندند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:


بنرهای انتخاباتی


انتخابات یکی از معیارهای سنجش مردم‌سالاری هم است؛ چرا که از طریق انتخابات است که مردم می‌توانند به صورت مستقیم نظرات خود را درباره تصمیمات مهم ابراز نمایند.
هم چنین میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نمایانگر تعلق خاطر مردم به کشور و سرزمین‌شان است، و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای موجب بقا و دوام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل در آستانه مهم‌ترین رخداد سیاست داخلی ایران، از مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل می آید.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

تبریک روز شوراها

این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.


احتراما بدینوسیله این روز ارزشمند را به منتخبین محترم مردم شریف دیزج خلیل تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
از طرف اهالی دیزج خلیل و مجموعه دهیاری

بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خداوند دانا و توانا را سپاس که در آزمون بزرگی دیگر، ملت آگاه و مصمّم ایران را به پیروزی رسانید؛ آنان توانستند برای سی و ششمین بار از آغاز انقلاب اسلامی، در انتخاباتی سراسری، با عزم راسخ و شور و نشاط به‌یادماندنی، حضور یابند و سرنوشت کشور را در مقطع کنونی، رقم زنند؛ نمایندگان خود را برای تشکیل دو مجلس پر قدرت و پر اهمیت برگزینند و بار دیگر مردمسالاری دینی را در چهره‌ی درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دهند.
ایران اسلامی به ملت خود می‌بالد و به استحکام مقرّراتی که این فرصتهای مغتنم را برای قد برافراشتن و تجدید قوای ملی فراهم آورده است، سر می‌افرازد.
اینجانب وظیفه‌ی خود می‌دانم که از این لبیک عمومی به فراخوان نظام اسلامی سپاسگزاری کنم و پاداش و هدایت الهی برای مردمی که این جمعه‌ی پر کار و پر شکوه را آفریدند مسألت نمایم.
به مسئولان کشور چه انتخاب‌شوندگان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و چه دارندگان مناصب اجرایی در قوای دیگر و چه دیگر مسئولان در سازمانها و نهادها، یادآور میشوم که سپاسگزاری شایسته را در خدمت صادقانه به مردم و کشور و نظام اسلامی محقق سازند؛ ساده‌زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان، منش جهادی در اندیشه و عمل، و در یک جمله: کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمی خویش در دوران این مسئولیت بدانند و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند.
روزگار بسیار حساس کنونی، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ همگان بویژه شما مسئولان را می‌طلبد. پیشرفت کشور هدف اساسی است. پیشرفت صوری و منهای استقلال و عزّت ملی، پذیرفته نیست. پیشرفت، بمعنی حل شدن در هاضمه‌ی استکبار جهانی نیست. و حفظ عزّت و هویت ملی جز با پیشرفت همه‌جانبه و درونزا دست‌یافتنی نیست. مجلس آینده درباره‌ی این سرفصلهای مهم، وظائف سنگینی برعهده خواهد داشت و امید است که نصاب پاسخگوئی در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.
لازم میدانم از دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائی و نظارتی؛ تأمین‌کنندگان امنیت؛ سازمان رسانه‌‌ی ملی و دیگر دستگاهها و اشخاص مؤثر صمیمانه سپاسگزاری کنم.
توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.
 سیّدعلی خامنه‌ای

۹اسفندماه ۱۳۹۴
"پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور" 




بسمه تعالی


با عنایت به پیگیری های لازم جهت آسفالت خیابان سعدی از مورخه 95/02/01 دهیاری اقدام به زیر سازی ، شن ریزی و تسطیح خیابان مذکور نموده است. که انشاالله بزودی شاهد آسفالت ریزی آن خواهیم بود. در این زمینه لازم به ذکر است که خیابان مذکور به طول 500 متر و عرض 8 متر می باشد. که 2600 متر مربع آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مابقی مسیر با عنایت به مصوبه شورای اسلامی توسط دهیاری انجام خواهد پذیرفت. در خصوص آسفالت کوچه های ضلع شمالی نیز در صورت مشارکت ساکنین ، دهیاری اقدام به آسفالت ریزی خواهد کرد. در ضمن پس از اتمام پروژه ریز هزینه های آن و مشارکت بنیاد مسکن اعلام خواهد شد.

در این مورد از مشارکت و همکاری اهالی محل و کامیونداران عزیز آقایان حاج احمد معصوم زاده ، کربلایی خلیل معصوم زاده ، مختار افتاده و محمد شهلا چشم که هزینه حمل مصالح زیرسازی را به صورت رایگان به انجام رساندند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.




ولادت حضرت امام علی (ع)


دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل