.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی

بسمه تعالی

      نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق دهیاری ها و شهرداریها با حضور جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان غروب چهارشنبه اول اسفند با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها به مدت سه روز در بندر عباس آغاز به کار کرد.

 فضای این نمایشگاه 10 هزار مترمربع بود و 110 شهرداری و دفاتر امور روستایی از 28 استان در آن شرکت کرده و شهرداری کلانشهرها و مراکز استانها مشارکت فعالی در نمایشگاه داشتند.

همچنین دستاوردهای موفق مدیریت روستایی در سالهای اخیر توسط دفاتر امور روستایی و دهیاری های 27 استان کشور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

دهیاری های دیزج خلیل، علیشاه و علی بیگلو نیز به عنوان تنها نمایندگان استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور یافتند.

انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری روستایی وشهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل


  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی