.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

 

 آیین تجلیل از معلمین ، فرهنگیان و خیرین مدرسه یار دیزج خلیل

با عنایت به همکاری و برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای ارج نهادن به مقام شامخ معلم و معرفی قدمت 80 ساله مدارس دیزج خلیل همایش تجلیل از معلمین ، فرهنگیان و خیرین مدرسه یار دیزج خلیل در مورخه 17/02/97 باحضور جمعی از مسؤلین شهرستان شبستر و معلمین گرانقدر ساکن دیزج خلیل و شبستر و معتمدین و روحانیت معزز در محل خیریه مسجد صاحب الزمان با اجرای برنامه های متنوع برگزار گردید. از معلمین و زحمتکشان عزیزی که به جهت نبود فرصت کافی از قلم افتادند صمیمانه عذرخواهی میکنیم و انشاءالله در برنامه های آتی جبران خواهد شد.

وجود 250 معلم عزیز و 100 مهندس بزرگوار و تعدادی پزشک شایسته می طلبد در راستای معرفی فرهنگ و دانش غنی دیزج خلیل گام های بلندی برداشته شود که انشاالله با همیاری شما سروران این کار صورت خواهد گرفت.

در پایان از حضور مسؤلین عزیز و معلمین گرامی، زحمات هیات امنای مسجد صاحب الزمان، پرسنل دهیاری و عزیزانی که در برگزاری برنامه زحمت کشیدند سپاسگزاریم.

 

شورای اسلامی و دهیاری دیزج خلیل     

کمیته توسعه و تجهیز مدارس

 


  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی