.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

جلسه مشترک در آموزشگاه رضا خورشیدی

بسمه تعالی

عصر روز یکشنبه مورخه 96/08/14 بنابه دعوت انجمن اولیاء و مربیان و مدیر محترم آموزشگاه رضا خورشیدی جلسه ای با حضور خیرین محترم، پیشکسوتان آموزشی، مدیران و معلمان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی، فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت و دهیار دیزج خلیل در ساختمان آموزشگاه برگزار گردید.

در این جلسه آقای خوش نیت ضمن عرض خیر مقدم مشکلات موجود در مدرسه را بیان و خواستار توجه ویژه به امر احیاء مدارس شده اند که در ادامه آقایان رسولزاده و طربخواه به بیان پاره ای از مسائل و مشکلات پرداختند و آقای افتخاری رئیس شورای اسلامی یکی از دغدغه های شورا را احیاء دوباره مدارس دیزج خلیل عنوان نمودند و از پیگیری های صورت گرفته برای ایجاد رشته تربیت بدنی در دیزج خلیل گزارش دادند.

همچنین جناب آقای دکتر پورموسی قلی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان قول مضاعف برای احیاء مدارس و ارائه راهکارهای لازم را بیان نمودند. و آقای دهقان نیز ضمن دعوت به وحدت خواستار رفع مشکلات و برنامه ریزی شورای اسلامی در این خصوص شدند.

در این جلسه به لطف و حمایت خیرین محترم مبلغ 95/000/000 ریال کمک مالی جمع اوری و مقرر گردید در اولین فرصت نسبت به اصلاح و رفع کمبودها اقدام و یکی دیگر از کلاس های آموزشگاه هوشمندسازی شود.

جا دارد یاد و خاطره بزرگ مرد دیزج خلیل مرحوم حاج رضا خورشیدی را زنده و از تمام کسانی که تا به امروز در جهت احیاء و رشد و شکوفایی مدارس دیزج خلیل قدم برداشته اند تشکر و قدردانی نماییم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی


  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی