.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

جلسه هماهنگی جمع آوری کمک های مردمی


جلسه هماهنگی جمع آوری کمک های مردمی برای مدافعان حرم در مورخه 95/08/25 با حضور فرماندهان محترم پایگاه های بسیج دیزج خلیل، اعضای محترم شورای اسلامی در محل دهیاری برگزار گردید.




عملیات عمرانی جنب مسجد جامع


اجرای عملیات عمرانی در کوچه جنب مسجد جامع به متراژ 300 متر مربع آسفالت و 50 متر آبرو با مشارکت اهالی محترم محل و دهیاری دیزج خلیل انجام شد. در این راستا از زحمات و همکاری ساکنین کوچه کمال قدردانی را داریم .


عقب کشی ملک آقای صادق افواج

گزارش تصویری از اجرای طرح عقب کشی از ملک آقای صادق افواج

اجرای طرح عقب کشی در ملک آقای دکتر خلیلی

اجرای طرح هادی در ملک آقای دکتر خلیلی


با توجه به مصالحه دهیاری دیزج خلیل با جناب آقای دکتر خلیلی در راستای اجرای طرح هادی در محل ملک مسکونی نامبرده در خیابان وحدت جنب سرچشمه عملیات تخریب و آوار برداری توسط دهیاری انجام شده و به متراژ حدود 165 متر در اخیار طرح هادی قرار گرفت.

 خداوند این احسان نیک را قبول ، و امواتشان را قرین رحمت نماید.

بازدید میدانی و بررسی طرح هادی دیزج خلیل

بازدید میدانی و بررسی طرح هادی دیزج خلیل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

اجرای طرح هادی در ملک آقای صادق افواج

اجرای طرح هادی در ملک آقای صادق افواج


طی مصالحه دهیاری با آقای حسین رضانژاد عملیات اجرای طرح هادی در ملک آقای صادق افواج در ورودی محله علیا نبش خیابان گلشن در حال اجرا می باشد.


اجرکم عندالله

اجرای طرح هادی در ملک آقای نصیرزاده

اجرای طرح هادی در ملک آقای عزت نصیرزاده


طی مصالحه دهیاری با آقای عزت نصیرزاده طرح هادی در محل ملک واقع در خیابان صفالو در طول حدود 20 متر توسط دهیاری اجرا گردید، انشاالله که این احسان نیک خانواده محترم مورد قبول حق واقع شود.


اجرای طرح هادی در ضلع شرقی ملک آقای یمانی

بسمه تعالی

آنکه تواناتر است، آسانتر می بخشد. (حضرت علی ع )

مسیر گشایی در ضلع شرقی جاده غیبلو 

با عنایت به همکاری جناب آقای محمد یمانی خیابان 10 متری در ضلع شرقی جاده راه آهن مقابل ملک آقای افسر طلا اجرا گردید

که نزدیک به 400 متر در این راستا از ملک مذکور در اختیار طرح هادی قرار گرفت در این راستا از زحمات شورای اسلامی و همکاری عزیزان آقای رجب شکوری، حاج احمد معصوم زاده ، فرهاد معصوم زاده  که ماشین الات خود را بصورت رایگان و احسان جهت اجرائ در اختیار دهیاری قرار دادند و سایر عزیزانی که همکاری کردند نهایت تشکر را داریم، خداوند این احسان نیک آقای یمانی را قبول فرمائید.

کوهورت آذر

توسعه تحقیقات، ارتقا، سلامت جامعه

کوهورت آذر

شرایط واگذاری سمند سواری عمومی

شرایط واگذاری سمند سواری عمومی (روستا) پلاک عمومی 

برابر تفاهم نامه با شرکت ایران خودرو 

- داشتن گواهینامه ب 2

- حداقل تحصیلات پنجم ابتدایی

- 80 درصد مبلغ تسهیلات

(از محل صندوق کار آفرین با نرخ4 درصد)

- 20 درصد مبلغ متقاضی

- روستا به نزدیکترین شهر


       کارشناس حراست سرشماری شهرستان شبستر با اشاره به آغاز سرشماری حضوری نفوس و مسکن گفت : ممکن است برخی از مجرمان نیز از این موقعیت سوء استفاده کرده و تحت پوشش مامور سرشماری به در منازل رفته و قصد انجام سرقت و زورگیری می کنند که شهروندان هوشیاری خود را حفظ و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: شهروندان مراقب باشند که ماموران سرشماری دارای جلیقه طوسی با نوار سفید رنگ و کارت شناسایی سفید رنگ می باشند و از ارائه اطلاعات به دیگران امتناع ورزند. این مقام مسئول اظهار داشت : کلیه مسئولان سرشماری باید دارای جلیقه و کارت شناسایی هلوگرام دار میباشند که اعضای ستادی دارای کارت شناسایی قهوه ای  کارشناسان فنی و سرگروه ها کارت شناسایی زرد و ماموران کارت شناسایی سفید رنگ می باشند.

ویرایش اطلاعات سرشماری ۹۵


چگونگی و زمانبندی ویرایش اطلاعات سرشماری ۹۵


          محمد بیگ کارشناس فنی سرشماری شهرستان شبستر با اشاره به چگونگی و زمان بندی ویرایش اطلاعات سرشماری اینترنتی اظهار داشت:کسانی که در سایت سرشماری اطلاعات خود را وارد کرده اند و میخواهند بخشی از آن را ویرایش کنند می توانند از اول لغایت ۸ آبان ماه به سایت www.sarshomari95.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد:رمراجعه کنندگان می توانند به مدت یک هفته از روز شنبه یکم آبان‌ماه برای ویرایش اطلاعات اشتباه خود مراجعه کنند البته باید در نظر داشته باشند که هرکس فقط یک بار می‌تواند اطلاعات خود را ویرایش کند.

کارشناس فنی سرشماری شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: افرادی که از طریق اینترنتی فرم خانوار خود را تکمیل کرده‌اند مجدداً توسط مأمور سرشماری نمی‌شوند بلکه مأمور سرشماری تنها «کد آماری» که از طریق سیستم کامپیوتری یا پیامک به آن‌ها داده شده است را دریافت می‌کند و در تبلت خود وارد خواهند نمودو در صورت عدم ارائه کد آماری ملاک اصلی سرشماری نیز سرشماری حضوری می باشد.