.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و ار آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین به همه همکاران بویژه ایثارگران دیزج خلیل عزیزمان، این یادگاران 8سال دفاع مقدس ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون نظام جمهوری اسلامی در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف)  و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

عملیات آسفالت ریزی کوچه شهید ملکی

بسمه تعالی

عملیات آسفالت ریزی بخشی از کوچه شهید ملکی انجام گرفت نظر به این که تعویض لوله های آی شرب و آبروگذاری قسمتی از کوچه باقی مانده بود لذا محل آماده شده با مشارکت آقای رنجی و ساکنین محل نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی

پس از عملیات عمرانی کانیوا گذاری و چهار فقره اجرای طرح هادی، زیرسازی کوی شرف الدین در جهت آماده سازی برای آسفالت ریزی در حال انجام است. قبلا از تمامی خیرین بزرگوار و نمایندگان عمرانی کوچه و ساکنین محل به جهت همکاری های لامز کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی

بازدید آقای حاج اسماعیل آغازی خیر نیکوکار روستا از پروژه زیرسازی و آسفالت ریزی فاز دوم خیابان مالکی و مشارکت مالی ایشان به مبلغ 500/000/000 ریال برای ادامه تعریض و تکمیل خیابان زنده یاد حاج عبدالله مالکی

گزارش تصویری:

ادامه عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت ریزی فاز دوم خیابان مالکی محله علیا

گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

کمیته تجهیز و توسعه مدارس دیزج خلیل

بسمه تعالی

پیرو جلسات برگزار شده کمیته تجهیز و توسعه مدارس دیزج خلیل و بررسی نیازهای آموزشی دانش آموزان در شرایط کرونایی کمیته تجهیز و توسعه جهت تهیه اقلام مورد نیاز که توسط مدیران محترم مدارس اعلام گردیده بود اقدام و در مورخه 99/06/22 با حضور در مدارس تحویل مدیران زحمتکش گردید. لازم به ذکر است برای تهیه اقلام مورد نیاز بالغ بر پانصد و شصت میلیون ریال هزینه شده است. کمیته تجهیز و توسعه مدارس یکی از فعال ترین کارگروه های روستا که یه واسطه حمایت خیرین بزرگوار خصوصا سرکار خانم دکتر سوسن وکیل زاده از بدو شروع به کار خدمات بسیار خوبی را برای مدارس دیزج خلیل ارایه داده است. از خداوند مهربان برای خیرین عزیز و سرکار خانم وکیل زاده عمر با عزت خواهانیم. و از زحمات اعضای محترم کمیته تجهیز و توسعه مدارس تشکر و برایشان آرزوی توفیق روز افزون داریم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

گزارش تصویری:

عملیات آسفالت ریزی کوچه طاهر

بسمه تعالی

با عنایت به همکاری و مشارکت ساکنین کوچه طاهر پس از اقدامات آبروگذاری و زیرسازی، عملیات آسفالت ریزی محل مذکور انجام گردید.

از صبر و شکیبایی ساکنین محترم و زحمات جناب آقای علیرضا آفریده به عنوان نماینده عمرانی کوچه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

گزارش تصویری:

تصاویر بازگشایی بخشی از مسیر خیابان 25 متری

گزارش تصویری:

 

در ادامه مسیرگشایی خیابان ۲۵ متری دیزج به سمت غیبلو امروز اعضای شورای اسلامی و دهیار محترم درادامه  مسیر میلو به سمت محله علیا حضور یافته و موانع موجود را بررسی نموده و مقرر گردید در اولین جلسه رسمی شورا مطرح و نسبت به مسیرگشایی این مسیر با همیاری مالکین محل  اقدام عاجل صورت گیرد

بازگشایی بخشی ازمسیر خیابان 25 متری

بسمه تعالی 

با عرض سلام ادب و احترام  خدمت اهالی محترم  و شریف دیزج خلیل، بدینوسیله به استحضار می رساند به لطف خداوند و همت مسئولین محترم روستا درطول سالهای گذشته و با مساعدت و همراهی مالکین محترم بخشی ازمسیر خیابان 25 متری بازگشایی گردیده بود در دوره  پنجم شورای اسلامی در ادامه فعالیتهای انجام گرفته طی ۷فقره مصالحه، تملک حدود ۲۰۰۰ متر مربع مابین محله غیبلو و دیزج، امروز با اجرای طرح هادی در ملک وراث محترم سید عزیز زاهدی عملا قابلیت استفاده را برای عموم پیدا کرد بی شک  در سایه تلاش و کوشش مستمر مسئولین بزرگوار و همکاری مالکین عزیز امروز این درخت امید دیزج خلیل در بخشی از مسیر به بار نشسته و نوید بخش توسعه و آبادانی خواهد بود برخود وظیفه میدانم به پاس  تمامی تلاشهای عزیزان خصوصا اعضای محترم شورای اسلامی و بخشدار محترم بخش مرکزی که نهایت همکاری و پیگیری را برای بازگشایی این مسیر داشته اند تشکر و قدردانی نمایم وسر تعظیم خدمت تمامی مالکین محترمی که با سخاوت و مناعت طبع همراه ما بودند فرود می آورم ، امید است  برای ادامه طرح مالکین گرامی با نگرش مثبت  نهایت همکاری را مبذول فرمایند تا در کمترین زمان این طرح اتمام و مورد بهره برداری قرار گیرد .

محمد ایمانخواه 

دهیار دیزج خلیل

 

وراث محترم سید عزیز زاهدی

والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا (76مریم)

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .

آنچه ارزش انسانی و وجهه ی اخلاقی این امور و هرگونه فعالیت خیر خواهانه و خدا پسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده ی خود درکمال آزادی و هم سویی و هم نوایی ، قصد و نیت الهی در انجام این گونه فرایض دینی و اخلاقی است.

وراث محترم سید عزیز زاهدی

 اینک که با تبلور ایثار و سخاوتِ طبع  طی همکاری و توافق بادهیاری در بازگشایی معبر جدید الحداث  25 متری  ، به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده اید ; به رسم ادب و احترام ،از این عمل خیر خواهانه  و خداپسندانه شما عزیزان کمال تقدیر و تشکر راداریم. 

دهیار و اعضای شورای اسلامی دیزج خلیل

 

عملیات آماده سازی و زیرسازی کوچه طاهر

عملیات آماده سازی و زیرسازی کوچه طاهر جهت آسفالت ریزی در حال انجام است قبلاً از همکاری و مشارکت ساکنین محل سپاسگزاریم .

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

معرفی فرماندار جدید شهرستان شبستر

به نام خدای بخشنده مهربان

جناب آقای مهندس حسین عبدالهی

انتصاب شایسته حضرت‌عالی را به عنوان (فرماندار شهرستان شبستر) را تبریک عرض می‌کنیم.

ایمان داریم حضور جنابعال در این مسئولیت به عنوان خادمی امین، معتمد، سخت‌کوش و پرتلاش با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک پرعظمت خواهد بود و امیدواریم در این مسیر، بتوانیم شما را یاری کنیم و بار مسئولیت را همگی بر دوش کشیم.

توفیق و عزت و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستاریم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

جناب آقای مهندس حسن مستفید

 

ز دلم نمی گریزد رخ چون مه تو یارا           نه ز قلب من برونی نه ز دیده آشنا را

نروی ز دل که مشکل برود ز خاطراتم             که ز مکتب تو دارم به خدا قسم صفا را

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان از جان و مال خود گذشته و با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند

جناب آقای مهندس حسن مستفید ازاینکه مدتی از بهترین سال های عمر خود را در کنف الطاف خاصه ی الهی درکسوت فرمانداری شهرستان شبستر در دولت تدبیر و امید وتحت ریاست جمهوری فرهیخته گرانقدر جناب آقای دکتر حسن روحانی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت  به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر در این خطه از سرزمین ایران عزیز پرداخته اید خدای بزرگ را شاکر و اینک که به مقام بازنشستگی نائل آمده اید ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی شهرستان شبستر و روستای دیزج خلیل نهایت سپاس و قدر دانی  را خدمت حضرت عالی ابراز داریم.

لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

گزارش تصویری:

آغاز عملیات عمرانی طرح گردشگری قنات گردی

بسمه تعالی

آغاز عملیات طرح گردشگری قنات گردی دهیاری دیزج خلیل در محوطه قنات علاءالدین با مشارکت و همکاری هیات عمران محله مریلو آغاز گردید. به زودی گزارشی جامع از اعتبارات ویژه جذب شده برای این طرح خدمت همشهریان ارایه خواهد گردید.

 

بسمه تعالی

عملیات جابجایی تیرهای برق مزاحم قرار گرفته در وسط کوچه مهر (کمال دیزه) پس از اجرای عقب کشی های واقع در محل با پیگیری های مستمر انجام گرفت. قبلا از تلاش های شبانه روزی اداره برق و نمایندگان محترم عمران کوچه مذکور کمال تقدیر و تشکر را داریم.