.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز

گرامیداشت 13 آبان ( روز دانش آموز )

     در حرکتی ارزنده با همکاری و همت مدیران محترم مدرسه رضا خورشیدی و مدرسه پروین، معلمین و دانش آموزان هر دو مدرسه مسیر خیابان تربیت به مناسبت 13 آبان راهپیمایی نموده و با حضور دانش آموزان در مزار شهید گرانقدر سید علی شریفی اصل با نثار فاتحه یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامی داشته و در ادامه در مقابل مدارس بیانیه صادره قرائت و دانش آموزان عزیز یاد و خاطره شهدای 13 آبان را گرامی داشته و با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

یوم الله 13 آبان گرامی باد



جلسه مشورتی دهیاران بخش مرکزی

بسمه تعالی

اولین جلسه مشورتی دهیاران بخش مرکزی شبستر به ریاست بخشدار محترم و با حضور کارشناسان محترم بخشداری، اعضای محترم شورای بخش مرکزی دهیاران عزیز و اعضای شورای اسلامی دیزج خلیل در محل ساختمان دهیاری برگزار گردید.

هدف از این جلسه ارایه نظرات و بررسی در خصوص برگزاری جشنواره روستایی با موضوعات مختلف با همکاری اعضاهای شورای اسلامی، دهیاران بخش مرکزی همچنین آشنایی دهیاران با ظرفیت های بخش مرکزی و انتقال تجربیات و بیان مشکلات روستاها بود. و در پایان مقرر گردید این جلسات به صورت دوره ای در سایر روستاها نیز برگزار شود. همچنین در این جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته دهیاری و شورای اسلامی در سال 97 توسط آقای ایمانخواه ارایه شد. در پایان از پروژه های اجرا شده سال 97 و میادین، حمام قدیمی و کارگاه سنگ مصنوعی میشو بازدید بعمل آمد.

از زحمات بخشدار محترم بخش مرکزی و کارکنان آن مجموعه و حضور اعضای محترم شورای بخش و دهیاران در این جلسه سپاسگزاریم.





آغاز عملیات جدول گذاری خیابان مالکی


آغاز عملیات جدول گذاری در خیابان مالکی

گزارش تصویری: