.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

نظافت و لایروبی جوی های آب مسیر خیابان ولیعصر غیبلو توسط پرسنل زحمتکش دهیاری دیزج خلیل پس بارندگی های اخیر

گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

جوانان اراده سترگ دارند و دل هایی دریایی و بزرگ که در آرامش سرسبز عشق، نیکی ها و زیبایی ها را بسرایند و دری به خانه خورشید بگشایند.

با عرض تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان نام گذاری شده است به همین بهانه بر خود لازم می دانیم از همکاری و مشارکت همگی جوانان روستای عزیزمان در تمامی عرصه ها و زمینه ها تشکر نموده و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون بر آینده سازان این دیار را داشته باشیم و از همه شما بزرگواران خواهشمندیم با ارایه نظرات و ایده های خود ما را در خدمت رسانی بیشتر به زادگاهمان و گام برداشتن برای آینده جوانان عزیز راهنمایی فرمایید. امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات و خدماتتان باشیم.

من الله توفیق

دهیار و اعضای شورای اسلامی دیزج خلیل


آگهی موضوع ماده 3 قانون و ماده 13 آیین نامه

اطلاعیه کمک رسانی به مردم استان های سیل زده

بسمه تعالی

احتراما، به استناد نامه شماره 8047 مورخه 98/01/18 بخشدار محترم بخش مرکزی در خصوص شرایط جوی حاکم بر کشور و ضرورت کمک رسانی سریع و به موقع به مردم استانهای سیل زده در جهت کاهش خسارت و تسکین آلام آسیب دیدگان به قرار ذیل می باشد:

ظروف یکبار مصرف، کنسرو ماهی و لوبیا و ... (با تاریخ مصرف حداقل 6 ماهه)، آب معدنی، چای،نایلون پوششی، خرما، پودر رختشویی، صابون، سایر مواد شوینده، شیرخشک، روغن مایع، برنج، بسته بهداشتی، دمپایی، پوشک کودک، چادر، موکت، پتو، زیر انداز، آفتابه، چراغ والور، فانوس، حبوبات، کلمن و ...


۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت [ 7 April ]

مسابقات فوتبال یادواره پیشکسوتان ورزشی

مسابقات فوتبال یادواره پیشکسوتان ورزشی

دهیاری، شورای اسلامی، شورای ورزشی

گزارش تصویری:

گزارش کار دومین جشنواره نوروزی دیزج خلیل

لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق

خداوند منان را شاکریم که بار دیگر توفیق خدمت یافتیم، دومین جشنواره نوروزی دیزج خلیل در سال رونق تولید به حول و قوه الهی و با پشتکار و حمایتهای اهالی محترم دیزج خلیل با شعار دیزج خلیل لایق برترینها برگزارگردید.

برگزاری چنین برنامه هایی مستلزم امکانات فراوانی است اما شما غرفه داران زحمت کش و اهالی فرهیخته دیزج خلیل با کمترین امکانات مثل همیشه افتخار آفریدید.

اهداف فراوانی را از برگزاری چنین جشنواره هایی می توان متصور شد، و ما نیز در این راستا قدم برداشته ایم، که من جمله:

1 شناسایی و آگاهی از وجود استعدادها، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در روستا و ظرفیت تولید محصولات متنوع به ویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی.

2 معرفی جاذبه های فرهنگی ( از قبیل آداب و رسوم، بازی های بومی، پوشش های محلی و غذاها سنتی و ... )، جاذبه های طبیعی و گردشگری.

3 معرفی مشاهیر و استعداد های جوان، کارآفرینان و نویسندگان

4 شناسایی و معرفی دارایی های معنوی و دارایی های مالی و فیزیکی.

5 برقرای ارتباط فی مابین تولید کنندگان با مصرف کنندگان و کمک به شناسایی بازارهای مصرف.

6 تقویت روحیه خودباوری و توانمندی همشهریان علی الخصوص بانوان محترمه.

8 معرفی دیزج خلیل بعنوان روستای نمونه و الگو برای سایر روستا ها.

9-احیاء بازی های بومی محلی.

دومین جشنواره  با حضور 19 غرفه دار به مدت 4 روز برگزار گردید و شرکت کنندگان عزیز با ارائه تولیدات محلی و فروشگاهی و بانوان عزیز با هنر خود در جشنواره غذا ما را یاری نمودند و آقای مهندس مهدی صدری(دبیر جشنواره) و استاد ارجمند محمد صادق کرم زاده و سرکار خانم خیری پور با تمام توان جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره زحمات فراوانی را متحمل شدند از همه این بزرگواران سپاسگزاریم.همچنین  از اهالی محترم، خیرین نیک اندیش  و مسئولان محترم  علی الخصوص بخشدار محترم بخش مرکزی سرکار خانم مهندس گلی پور تشکر می کنیم.

جا دارد به نقطه قوت این نمایشگاه که پرده برداری از کتاب دیزج خلیل به قلم آقای محمد صادق کرم زاده اشاره نماییم و از ایشان که توانستند این اثر زیبا و ماندگار را به محل جشنواره آورده و در اختیار همشهریان قرار دهند تشکر ویژه ای داشته باشیم . در پایان از اصحاب رسانه دیزج خلیل آقایان سید رضا طباطبایی، علیرضا فتحی، محمد رضا فتح اللهی ، شادمان طربخواه و محمد خوشه که در امر اطلاع رسانی و به تصویر کشیدن لحضات ماندگار این جشنواره کوشیدند قدردانی می گردد.  و از اهالی فهیم دیزج خلیل می خواهیم برای سالهای بعدبا مشارکت هرچه بیشتر و با ارائه نظرات و پیشنهادات ما را یاری نمائید.

             من الله توفیق

            روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی


گزارش تصویری:

۱۴ فروردین مبعث رسول اکرم [ ٢٧ رجب ]

۱۳ فروردین جشن سیزده به در و روز طبیعت

۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گرامی باد

بسمه تعالی

آمادگی کامل دهیاری و شورای اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی دیزج خلیل با توجه به بارندگی های اخیر و هشدارهای ستاد بحران و هواشناسی استان جهت مقابله با سیل احتمالی

بسمه تعالی

پخت غذاهای محلی، فردا از ساعت 11 الی 13 ظهر در محل جشنواره نوروزی دیزج خلیل برگزار خواهد شد. 

بدینوسیله از علاقمندان به شرکت در پخت غذاهای سنتی دعوت بعمل می آید.


گزارش تصویری: