.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

دومین مرحله توزیع پک های بهداشتی

بسمه تعالی

دومین مرحله از توزیع پک های بهداشتی که با مشارکت مالی اهالی محترم و خیرین گرانقدر توسط ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای دیزج خلیل تهیه گردیده بود با مشارکت جمعی از همراهان در مورخه های 25 و 24 اردیبهشت ماه توزیع گردید. در این راستا از تمامی عزیزانی که به هر نحوی در مسیر سلامت جامعه دیزج خلیل گام برداشته و ما را همراهی نمودند بسیار سپاسگزاریم. و از عزیزان تقاضامندیم همچنان با رعایت فاصله گذاری اجتمایی و بهداشتی جهت سلامتی خود و جامعه کوشا باشیم. همچنین بزرگوارانی که در زمان توزیع در منازل خود نبودند میتوانند با مراجعه به دهیاری پک های خود را دریافت نمایند.

بازدید جناب آقای مهندس صدیقیان بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان شبستر از پروژه های عمرانی قابل اجرا و مسیرگشایی های صورت گرفته در معابر دیزج خلیل به همراه دهیار محترم و مسؤلین محترم امور فنی و مالی دهیاری ها

نظافت و ساماندهی بوستان ملت

گزارش تصویری:

بسمه تعالی:

بازدید بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان شبستر و اعضای محترم شورای اسلامی دیزج خلیل از روند آماده سازی و بسته بندی پک های بهداشتی که از محل مشارکت مالی اهالی و خیرین محترم خریداری شده است انجام گردید. در این بازدید بخشدار محترم جناب آقای مهندس صدیقیان ضمن تقدیر از اهالی با فرهنگ و خیر دیزج خلیل، مشارکت عمومی دیزج خلیلیان را در مقابله با بیماری کرونا ستود. ما نیز ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت کنندگان عزیز در این عمل انسان دوستانه، از بانوان محترمه ای که زحمت بسته بندی پک های بهداشتی را کشیدند، تشکر نموده و از بانوانی که در امر دوخت و آماده سازی ماسک ها متحمل زحمت شدند سپاسگزاریم.

 

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

گزارش تصویری:

جابجایی علمک گاز ملک آقای فتحعلی لویی

بسمه تعالی

جابجایی علمک گاز ملک آقای فتحعلی لویی در کوچه شرفتلین توسط دهیاری دیزج خلیل انجام گرفت. از همکاری اهالی محترم محل و کارکنان محترم شرکت گاز شبستر که مساعدت لازم را داشتند کمال تشکر را داریم . با عنایت به مشارکت مالی ساکنین محل و اجرای طرح هادی در املاک مجاور انشالله به امید خدا به زودی پروژه کانیوا گذاری محل مذکور جهت عمران و آبادانی و رفاه شهروندان صورت خواهد گرفت.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

 

بسمه تعالی

بازدید جناب آقای مهندی قوچی معاونت محترم میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و مهندس هاتفی نماینده محترم میراث فرهنگی و گردشگری شبستر و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جباری ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر در راستای ثبت مساجد تاریخی دیزج خلیل و بررسی تعدادی از درختان کهنسال برای ثبت و حفظ آنها

گزارش تصویری:

اجرای طرح هادی در ملک خانواده محترم طاهرین

بسمه تعالی

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی، هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است.

بدینوسیله از همکاری خانواده محترم طاهرین به جهت واگذاری ملکشان در حدود 35 متر مربع در محله غیبلو، در راستای عمران و آبادانی دیزج خلیل سپاسگزاریم و برای خانواده محترمشان آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

 

گزارش تصویری:

اطلاعیه پاکسازی میدان تیر هوایی شبستر

بسمه تعالی،

با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات خدمت اهالی محترم دیزج خلیل می رساند، به استناد نامه بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان شبستر و فرماندهی محترم پایگاه شکاری خلبان شهید فکوری در خصوص انهدام مهمات فرسوده و پاکسازی میدان تیر هوایی شهرستان شبستر از مورخه 99/02/13 الی 99/03/02 اقدام خواهد نمود.

لذا از کلیه همشهریان، کشاورزان و دامداران عزیز استدعا دارد از رفت و آمد و چرای دام های خود در نزدیکی محل میدان تیر هوایی پایگاه شکاری جهت حفظ سلامتی و امنیت جانی خود، جدا خودداری فرمایند.

 

با تشکر

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

 

روزجهانی کارگر [ 1 May ]

بسمه تعالی

این کاری که شما کارگران برای توسعه و پیشرفت کشور می کنید، این یک عبادت قطعی است. ارزش کارگر آنقدر والاست که پیغمبر دست او را بوسید. 

مقام معظم رهبری (مد) 

هفته کار و کارگر گرامی باد

قرآن کریم:

وَ الَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاةَ وَ أمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ

و آنان که دعوت پروردگارشان را اجابت کردند و نماز گزاردند و کارشان در میانشان [بر پایه] مشورت است و از آنچه روزیشان کرده ایم انفاق مى کنند

الشورى: ۳۸

9 اردیبهشت ماه روز شورا و آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا گرامی باد

جابجایی تیرهای برق خیابان ولیعصر غیبلو

گزارش تصویری:

گزارش تصویری: