.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

۲۷ مهر اربعین حسینی [ ٢٠ صفر ] تسلیت باد

عملیات زیبا سازی محوطه پارک ملت

عملیات رنگکاری و زیبا سازی محوطه پارک ملت

عملیات زیباسازی بوستان ملت به مناسبت 15 مهر گرامیداشت روز ملی روستا با مشارکت مردمی و همکاری شورای اسلامی توسط دهیاری دیزج خلیل انجام گرفت.

 

روز ملی روستا و عشایر گرامی باد.

15 مهر هر سال در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران توسط شورای فرهنگی عمومی کشور به نام روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است تا فرصتی باشد برای پاسداشت روستاییان و فرهنگ غنی روستایی و همچنین توجه به منظور ایجاد فرصت های برابر در زمینه توسعه اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی کاهش چالش های زندگی در مناطق روستایی, بر خود لازم می دانیم ضمن گرامیداشت 15 مهرماه از تلاش و همکاری همه جانبه اعضای شورای اسلامی خیرین بزرگوار و اهالی شریف دیزج خلیل و مسولین گرامی در جهت توسعه همه جانبه دیزج خلیل تقدیر و تشکر نموده امیدواریم با استعانت از ایزد منان و مشارکت اهالی دیزج خلیل در مسیر توسعه و اهداف روستا و رفع مشکلات بیش از پیش موفق باشیم.

 

دهیار دیزج خلیل محمد ایمانخواه

 

اطلاعیه سند مالکیت ملک

آغاز عملیات عمرانی در کوچه شهدا با مشارکت اهالی محترم کوچه با اعتباری بالغ بر 850/000/000 ریال از محل اعتبارات دهیاری و خودیاری اهالی

هفته نیروی انتظامی گرامی باد

اطلاعیه جمع آوری سگ های ولگرد

بدینوسیله به اطلاع عموم اهالی دیزج خلیل می رساند، دهیاری و شورای اسلامی جهت رفاه حال و امنیت شهروندان نسبت به جمع آوری و انتقال سگ های بلاصاحب و ولگرد از سطح معابر روستا اقدام خواهد کرد. و سگهای بدون قلاده به منزله سگهای ولگرد تلقی و جمع آوری خواهد شد. لذا صاحبان سگهای نگهبان نسبت به موضوع فوق اقدام لازم را بعمل بیاورند.

با تشکر

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل