.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اجرای طرح هادی در ملک وراث محترم ثمری

بسمه تعالی

اجرای طرح هادی در ملک وراث محترم ثمری

با عنایت به همکاری خانواده های محترم ثمری در راستای بازگشایی خیابان 25 متری گام بزرگی برداشته شد و متراژ حدود 300 متر مربع طی مصالحه ای در اختیار دهیاری جهت ایجاد خیابان شرق به غرب قرار گرفت از مساعدتهای همگی عزیزان علی الخصوص آقایان بابک ظریفی و محمدرضا عباسقلی زاده که نهایت همکاری را با ما داشتند بی نهایت سپاسگزاریم.


جلسه مشترک موسسه فرهنگی و مذهبی دیزج خلیل

بسمه تعالی

با حضور اعضاء شورای اسلامی، دهیار، نماینده محترم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی و هیأت مدیره های محترم خیریه های دیزج خلیلیان مقیم مرکز عصر روز سه شنبه در مورخه 96/9/28 جلسه ای مشترک در خصوص مسایل و مشکلات در پیش رو تشکیل و با عنایت به برگزاری جلسه شورای هماهنگی ارونق انزاب در مورخه 96/10/8 به میزبانی خیریه های دیزج خلیل تا در خصوص استفاده از فرصت پیش آمده و انتقال مشکلات مهم شهرستانی دیزج خلیل به مسؤلان و حداکثر استفاده از موقعیت پیش آمده برای رایزنی و نیل به اهداف بحث و گفتگو گردید.

در نهایت مقرر گردید موضوع آب شرب، تعریض آسفالت جاده غیبلو تا ایستگاه راه آهن، مرمت و لایروبی قناتها، مشکلات مدارس دیزج خلیل، ایجاد رشته تربیت بدنی، در دستور کار برای انتقال به مسؤلان شهرستانی می باشند.

از میزبانی اعضاء محترم هیأت مدیره های محترم خیریه ها و تمامی زحماتی که جهت پیشرفت دیزج خلیل می کشند بی نهایت سپاسگزاریم.


اسامی مشمولین تسهیلات سیل زده


اطلاعیه جوانان نمونه و برتر روستا

بسمه تعالی

باستناد نامه 28/10/1991 مورخ 1396/9/13 رئیس محترم اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شبستر در خصوص تشکیل انجمن مشورتی جوانان و روستائیان خواهشمند است جوانان نمونه و فعال روستائی طبق شاخص های اشاره شده به اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر مراجعه فرمایند.


شخاص های معرفی جوانان نمونه و برتر روستایی:

  • جوانان معرفی شده باید در بازه سنی 15 تا 29 سال تمام باشند.
  • دارای مقام یا فعالیت در زمینه های علمی - هنری - اجتماعی - فرهنگی - ابتکارات - اختراعات - کشاورزی و دامپروری - ورزشی - کار آفرینی - مهارتی و ... در سال های 95 و 96 باشد.
  • در روستا ساکن باشد.
  • علاقمند به فعالیت های اجتماعی باشد.
  • مستندات فرد شامل مقام ها و مشخصات فردی ارایه شود.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اطلاعیه تسهیلات بیمه و تولیدکنندگان فرش

بسمه تعالی

باستناد نامه شماره 233676 مورخ 96/09/12 فرماندار محترم شهرستان و نامه شماره 96/د/42545 مدیر محترم صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با موضوع تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی برای بافندگان قالی، فرش، گلیم، جاجیم و ... به آگاهی میرساند کلیه بافندگان اعم از مردان و زنان عضو شرکت تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف روستایی مشروط به اشتغال در یکی از مشاغل یاد شده با ارایه تاییدیه از اتحادیه و یا تعاونی های فرش شهرستان می توانند با مراجعه به کارگزارهای سراسر استان اقدام به نام نویسی و عضویت در صندوق موصوف نمایند. لازم به ذکر است حداکثر سقف سنی برای بافندگان مشمول صندوق 50 سال بدون توجه به نوع جنسیت متقاضی می باشد.

مراتب جهت اطلاع همشهریان عزیز و افراد شاغل در این صنف اطلاع رسانی می گردد.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی

گزارش همایش پیاده روی همگانی دیزج خلیل

بسمه تعالی

بدینوسیله از حضور گرم و پرشور همشهریان عزیز در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که در مورخه 96/09/17 به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم و امام صادق (ع) برگزار گردید مشارکت نموده نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

و از مشارکت کنندگان مالی همایش ( شرکت هاتف پایلار-جاوید پایلار-دریان دشت-آذر بتن-سنگ مصنوعی میشو و بتن آماده نقابی) و آقایان آماده، احمد امیری، فرش فروشی طریقی و سایر عزیزانی که در برگزاری این مراسم مثل همیشه یار و یاور دهیاری و شورای اسلامی بودند بی نهایت سپاسگزاریم. از ریاست و پرسنل اداره محترم ورزش و جوانان شبستر که همیشه نگاه ویژه ای به اجرای برنامه ها و همایش خانوادگی در سطح شهرستان بویژه دیزج خلیل داشتند صمیمانه سپاسگزاریم.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

بسمه تعالی


به اطلاع همشهریان عزیز می رساند عزیزانی که اسامی آنها در لیست قرار دارد جهت دریافت گواهینامه های پایان دوره آموزشی توانمندسازی جوامع محلی روستاهای استان آذربایجان شرقی، به محل دهیاری دیزج خلیل مراجعه فرمایند.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل


نام و نام خانوادگی

سیدرضا طباطبائی اقدم

فاطمه جبارلوی دیزجی

یداله نصیرزاده

حسن افتخاری

حسن پریزاد

زهرا ریاحی

قهرعلی نقابی

سعیده یزدانیان

بهزاد عبدالملکی

اسماعیل رسول زاده

عبدالحسین محمود سلطانی

سکینه افواهی

محمد نظافتی

نجفعلی شکوری

فاطمه خیری پور

مریم شبستری نازلو

وحید حبیب پور

رخشنده افتخاری

اصغر سلطانی

محمدرضا سلطانی

ناجیه افسرطلا

سعیده سلطانی

رضایت اله سلطانی

عباس آزرده

صغری خفاجه

ننه تقی پور

علی افسرطلا

حسین هوشمندی

سمانه فرامرزی

زهرا حواسکار

سکینه سلطانی

زهرا یمانی

محمد افسرطلا

قربان افسرطلا

جمیله رشیدی

گلنار افتخاری

فریبا حسینی اصل

زکیه لطیف دیزجی

همایش پیاده روی همگانی دیزج خلیل

گزارش تصویری: