.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

گزارش تصویری:

بسمه تعالی
به اطلاع اهالی محترم دیزج خلیل می رساند، با عنایت به نامه بخشدار محترم بخش مرکزی و اداره توزیع برق خواهشمند است از انباشت علوفه در اطراف تیرهای برق و زیر خطوط شبکه های توزیع برق روستا، در پشت بام خانه ها، در زمین های کشاورزی و یا اقدام به حمل و نقل علوفه با ارتفاع بیش از حد مجاز که منجر به وقوح حوادث ناگوار و خانمانسوز برق گرفتگی و آتش سوزی می شود خودداری فرمایند.

،

آبیاری فضای سبز روستا

گزارش تصویری:

اطلاعیه تسهیلات بازسازی قنوات

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع نمایندگان محترم قنوات دیزج خلیل می رساند جهاد کشاورزی شهرستان شبستر در راستای حفظ و بازسازی قنوات با تسهیلات بانکی ویژه آماده همکاری می باشد. فلذا علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به جهاد کشاورزی شهرستان شبستر مراجعه فرمایند.


روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اطلاعیه تسهیلات تگرگ پران

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه اهالی محترم علی الخصوص کشاورزان عزیز می رساند، جهاد کشاورزی شهرستان شبستر در نظر دارد که با تسهیلات ویژه نسبت به واگذاری دستگاههای تگرگ پران در سطح منطقه (جهت جلوگیری از خسارت احتمالی به کشاورزان عزیز) اقدام نماید. لذا بدینوسیله به اطلاع همگی عزیزان می رساند در صورت نیاز، به جهاد کشاورزی شهرستان شبستر مراجعه نموده و از شرایط آن اطلاع یابند.


روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل


آغاز اجرای طرح هادی در ملک آقای شه طلب

اجرای طرح هادی در ملک آقای شه طلب با همکاری هیات عمران محله مریلو:



متراژ و کر گیری پروژه آسفالت ریزی

بسمه تعالی

با حضور کارشناسان محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متراژ و کرگیری آسفالت ریزی انجام شده به متراژ حدود 10/0000 متر مربع در سطح معابر دیزج خلیل انجام گرفت.

لیست سند های مالکیت صادره و آماده تحویل

بسمه تعالی

به اطلاع اهالی محترم دیزج خلیل می رساند، با عنایت به نامه شماره 9/656 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شبستر لیست سندهای مالکیت صادره آماده تحویل طبق لیست پیوستی ذیل می باشد. متقاضیان محترم جهت دریافت سند مالکیت صرفا در روزهای شنبه و دوشنبه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شبستر مراجعه نمایند.


گزارش تصویری:

گزارش تصویری:

گزارشی از عملکرد دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل در خرداد ماه