.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت گرامی باد

اطلاعیه مخازن زباله و پسماند محصولات باغات

بسمه تعالی

احتراما به اطلاع اهالی محترم و همشهریان عزیز می رساند با توجه به فرارسیدن فصل برداشت گردو و بادام خواهشمند است جهت جلوگیری از رسیدن آسیب به سیستم هیدرولیک خودروی مکانیزه حمل زباله  و تحمیل هزینه اضافی تعمیرات و نگهداری ماشین آلات به دهیاری از قرار دادن پوست گردو بادام و شاخه برگ و تنه درختان داخل مخازن زباله جدا خودداری فرمایند.

 

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

تقدیر از جناب آقای محمد خوشه


وعد الله الذین امنوا و عملوا الصالحات لهم مغفره و اجر عظیم                (مائده9 )
بسمه تعالی

به جهت جمع آوری مشارکتهای مردمی از طریق ارایه خدمات در فضای مجازی در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند به پاس این حرکت انسان دوستانه و ارزشمند از آقای مهندس محمد خوشه در جلسه شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.

امیدواریم به لطف و یاری و خداوند،اهالی محترم و همت جوانان روستای عزیزمان بتوانیم کارهای بزرگی در این زمینه انجام دهیم.

پیام تسلیت

بسمه تعالی

 

همکار گرامی جناب آقای سید جعفر زاهدی


بزرگی غم از دست دادن پدر را تنها کسانی که این پشتوانه بزرگ را از دست داده اند به درستی درک می کنند. مصیبت وارده را به شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای شما و علو درجات را برای پدر مرحومتان خواهانیم.

 

از طرف پرسنل دهیاری و اعضای شورای اسلامی دیزج خلیل

نظافت و جارو کشی معابر اصلی و فرعی توسط پرسنل زحمتکش دهیاری دیزج خلیل در آستانه بازگشایی مدارس

جشنواره و نمایشگاه ربع رشیدی

اطلاعیه پایگاه شکاری شهید جواد فکوری

بسمه تعالی

به استناد نامه بخشدار محترم بخش مرکزی و فرمانده محترم پایگاه شکاری جواد شهید فکوری مبنی بر اقدام تیم تخریب و خنثی سازی پایگاه مذکور به انهدام مهمات فرسوده و پاکسازی میدان تیر شبستر از مورخه 98/06/09 الی 98/06/23 خواهشمند است جهت جلوگیری از هر گونه حوادث و رویداد احتمالی از تردد در اطراف محل مذکور خودداری فرمایند.

با تشکر

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی

 

تجمع بزرگ عزاداران

امام سجاد (علیه السلام) می‌فرماید:


تزهر أرض کربلا یوم القیامة کالکوکب الدرى وتنادى انا ارض الله المقدسة الطیبة المبارکة التى تضمنت سید الشهداء و سید شباب اهل الجنة.

زمین کربلا، در روز رستاخیز، چون ستاره مرواریدى مى ‏درخشد و ندا مى ‏دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.

منبع: کتاب ادب الطف، ج ۱، ص ۲۳۶، به نقل از کتاب کامل الزیارات، ص ۲۶۸.

اطلاعیه بنرهای عزاداری ماه محرم

بسمه تعالی

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم به اطلاع همشهریان عزیز و هیات های عزاداری می رساند در خصوص ایمن سازی تابلو داربست ها و بنرهای نصب شده در میادین و محلات در ایام ماه محرم به منظور جلوگیری از حوادث ناشی از سقوط و بروز خسارت اقدامات و پیشگیری های لازم را معمول دارند.

 

باتشکر روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

اطلاعیه حذف قبض کاغذی تلفن ثابت مخابرات

بسمه تعالی 

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند در راستای پیاده سازی خدمات دولت الکترونیک و ایفای مسولیت های اجتماعی در حفظ محیط زیست قبوض کاغذی تلفن ثابت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی از اول مهر 1398 حذف خواهد شد. روشهای دریافت و پرداخت صورتحساب مشتریان تلفن ثابت به شرح ذیل اعلام می گردد.

 

روشهای دریافت و پرداخت صورتحساب مشتریان تلفن ثابت:

- تماس با سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت

- استفاده از کد دستوری #2020* از طریق تلفن همراه

- مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی اینترنتی www.tct.ir

 

با تشکر

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

قنات قاضی کهریز

بسمه تعالی

خداوند منان را شاکریم. بار دیگر لطف و عنایت خود را شامل حالمان کرد تا در مقابل مهر و محبت همشهریان شرمنده نباشیم و به مصداق حدیت شریف ( لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) قبلا از همه عموم همشهریان سپاسگزاریم.

در مورخه 31/02/98 در اثر بارندگی شدید و سرازیر شدن آبهای سطحی به حلقه چاه قنات قاضی کهریز در مقابل فنی حرفه ای و ریزش سنگ چینی بالای چاه و مسدود شدن مسیر آب بیش از سه ماه طول کشید تا با همت نمایندگان محترم شرکاء آب قنات قاضی کهریز، شورای اسلامی و دهیاری و جمعی از جوانان و با مشارکت مالی اهالی فهیم و شرکاء محترم در مورخه 07/06/98 با تلاش شبانه روزی اکیپ مقنی (برادران محترم نبی زاده و همکارانشان) بار دیگر آب قنات قاضی کهریز از مظهر قنات جاری شود.

در این مدت خیلی از عزیزان بدون کوچکترین چشم داشتی برای حل شدن مشکل همراهی و همکاری نمودند من جمله اداره آب و فاضلاب روستایی شبستر، شرکاء محترم قنات ملکان،  قنات شرفتلین به جهت واگذاری تجهیزات، برادران محترم یدالهی در جهت تعمیرات و ارائه خدمات فنی، لوازم و مصالح ساختمانی شمس ، آقای سلیم زاده بابت خدمات جرثقیل ، هیات عمران محله علیا، انجمن توسعه سبز دیزج خلیل، اعضاء محترم هیات مدیره های تهران و تبریز (محله علیا) و جمعی از جوانان که عاشقانه پای کار بودند و از تلاش و تجربه آقای مهدی نبی زاده که با از جان گذشتگی به حق خیلی خطرها را به جان خرید و با تمام توان تلاش کردند و سایر عزیزانی که جهت رفع مشکل دست به دعا بودند، از همه بزرگواران صمیمانه سپاسگزاریم.

علی ایحال این اتفاق ما را بر آن داشت تا نسبت به احیاء قناتها در سطح روستا فکر کنیم و قبل از اینکه با همچین بحرانهایی روبرو شویم در صدد پیگیری از آن برآییم. شهروندان گرامی باور داریم که با همراهی و مشارکت اگاهانه می توان بر تمام سختی ها و مشکلات فائق آمد و این را به عین در موضوع فوق مشاهده کردیم. لذا از تمامی نمایندگان محترم قناتها تقاضا داریم نسبت به تشکیل کارگروه قنوات اقدام نموده و در جهت حفظ و صیانت از این آثار تاریخی گرانبها برنامه ریزی هایی بهتر از قبل صورت پذیرد. و مجددا از تمامی عزیزانی که در این مسیر به هر نحوی ما را همراهی نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی، نمایندگان شرکاء قنات قاضی کهریز

 

اطلاعیه مخازن زباله

بسمه تعالی

احتراما به اطلاع اهالی محترم و همشهریان عزیز می رساند جهت جلوگیری از آسیب به خودروی مکانیزه حمل زباله از قرار دادن شاخه برگ و تنه درختان در مخازن زباله خودداری فرمایند.

 

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

 

تبریک فرارسیدن هفته دولت

بسم الله الرحمن الرحیم

      فرارسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر ، یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم بویژه اقشارضعیف را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده اند.

      بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "رونق تولید " نامگذاری شد، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر دولت در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

       ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان شبستر تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف شهرستان شبستر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 --- جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی از معابر عمومی در آستانه ماه محرم 

 

    متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که مالکین، پیمانکاران و مجریان ساختمانی بدون توجه به محدودیت معابر، مصالح و اسکلت آهن‌آلات را در کنار معابر عمومی سد معبر می‌کنند، بطوریکه وسعت زیادی از معابر اشغال و عبور و مرور و رفت و آمد خودروها و شهروندان نیز دچار اشکال می‌شود و چهره و منظر شهر را مخدوش می نماید.

 

در همین راستا و به جهت حفاظت و پاکیزگی محیط  و بر حسب رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی و جلوگیری از مزاحمتها، در صورت وجود انباشت و دپوی مصالح ساختمانی در معابر عمومی سواره و پیاده‌رو، دهیاری اقدام به صدور اخطار کتبی و جمع آوری سد معبر خواهد نمود. در صورتیکه مالکان در طی مهلت مقرر شده مصالح رها شده خود را از سطح معابر عمومی جمع آوری نکنند، عوامل دهیاری برابر ضوابط نسبت به برداشت مصالح و انتقال آن به انبار اقدام می نمایند.

 

لازم به ذکر است مالکانی که به رفع تخلف، بازگشایی معبر و پیگیری تخلف خود اقدام نمایند، مصالح جمع آوری شده، ضمن اخذ تعهد به آنها مسترد خواهد شد.
 
 

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

هفته دولت و روز کارمند گرامی باد