.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

ویرایش اطلاعات سرشماری ۹۵


چگونگی و زمانبندی ویرایش اطلاعات سرشماری ۹۵


          محمد بیگ کارشناس فنی سرشماری شهرستان شبستر با اشاره به چگونگی و زمان بندی ویرایش اطلاعات سرشماری اینترنتی اظهار داشت:کسانی که در سایت سرشماری اطلاعات خود را وارد کرده اند و میخواهند بخشی از آن را ویرایش کنند می توانند از اول لغایت ۸ آبان ماه به سایت www.sarshomari95.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد:رمراجعه کنندگان می توانند به مدت یک هفته از روز شنبه یکم آبان‌ماه برای ویرایش اطلاعات اشتباه خود مراجعه کنند البته باید در نظر داشته باشند که هرکس فقط یک بار می‌تواند اطلاعات خود را ویرایش کند.

کارشناس فنی سرشماری شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: افرادی که از طریق اینترنتی فرم خانوار خود را تکمیل کرده‌اند مجدداً توسط مأمور سرشماری نمی‌شوند بلکه مأمور سرشماری تنها «کد آماری» که از طریق سیستم کامپیوتری یا پیامک به آن‌ها داده شده است را دریافت می‌کند و در تبلت خود وارد خواهند نمودو در صورت عدم ارائه کد آماری ملاک اصلی سرشماری نیز سرشماری حضوری می باشد.

  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی