.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

هشدار وضعیت بیماری کرونا در سطح دیزج خلیل

بسمه تعالی

همشهریان گرامی با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ،به اطلاع می رسانیم ،متاسفانه با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری با خیز موج چهارم کرونا در سطح کشور و به طبع آن در سطح شهرستان و روستای عزیزمان مواجه شده ایم .
 آخرین وضعیت بیماری کرونا در سطح دیزج خلیل نشان از تعداد بالای مبتلایان و عدم رعایت نکات بهداشتی توسط تعدادی از بیماران دارد و اوضاع وخیم گزارش شده است ، عاجزانه تقاضا داریم سلامتی خود و همشهریان عزیز را به خطر نیندازیم با مراقبت بیش از پیش جامعه و کادر درمان را در مبارزه با آن یاری نموده تا بر این اوضاع بد بیماری فائق آییم .
هرعزیزی که احساس کرد علایم کرونا ویروس را دارد با هماهنگی شبکه و بهداشت درمان روستا نسبت به تست اقدام نماید تا از شیوع گسترده آن جلوگیری شود. طی هماهنگی های لازم مقرر گردیده آژیر خطر در سطح روستا زده شود تا عموم از شرایط بد موجود مطلع شوند . لذا مجددا خواهشمندیم اهالی شریف تا بهبود یافتن وضعیت پیش آمده از هرگونه حضور در مراسمات بجد خودداری و در فضای بیرون از خانه حتما از ماسک استفاده نمایند قبلا از همکاری تک تک عزیزان بی نهایت سپاسگزاریم .
 
ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای دیزج خلیل
  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی