.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

پیام تبریک سال جدید دهیار دیزج خلیل

 
 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الحال
 
با سلام و عرض ادب ،حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت 
 که سرآغازش با ایام اعیاد شعبانیه مصادف گشته را به تمامی همشهریان و اهالی شریف دیزج خلیل تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای همه شما عزیزان مسئلت مینمایم.
 
سالی را که پشت سر گذاشتیم سال پررنج و ملالی بود و خیلی از همشهریان گرامی را از دست دادیم یاد و خاطره آن عزیزان سفر کرده را گرامی داشته امیداست به لطف خداوند متعال با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ، آرامش و آسایش به جامعه بازگردد.
 
💐ضمن تقدیر وتشکر فراوان از همگی همشهریان عزیز ،مسئولین بزرگوار بابت همکاری و همراهی صمیمانه با دهیاری و شورای اسلامی در طول سنوات گذشته ،امید آن را داریم در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری سال « تولید-پشتیبانیها-مانع زدایی ها » نامگذاری گردیده با تلاش و اراده مضاعف در کنار همدیگر برای توسعه و آبادانی و تولید گام های اساسی برداشته و با نو شدن بهار انشاءالله تفکرات نو را نظاره گر باشیم.
   
باتقدیم احترام فراوان
دهیار دیزج خلیل
محمد ایمانخواه
                   
   نوروز 1400💐💐💐
  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی