.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

بسمه تعالی


         دومین جلسه مشترک هیات امنای محترم مساجد، مسولین محترم هیات مذهبی و ستاد مبارزه با کرونای  دیزج خلیل در مورخه  ۹۹/۰۶/۰۴ در محل ساختمان دهیاری برگزار گردید.  در این جلسه پس از بحث و گفتگو، حاضرین بر رعایت پروتکل های و دستور العمل های ابلاغی تاکید کردند، نظر به اینکه همه ساله برنامه های عزاداری ویژه  توسط دسته جات حسینی دیزج خلیل در سطح روستا انجام می گرفت بنا به شرایط بوجود آمده  جهت جلوگیری از تجمع و گسترش شیوع بیماری کرونا مقرر گردید :
۱- در طول برگزاری مراسمات عزاداری حسینی اهتمام لازم بر رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و سازمان تبلیغات اسلامی توسط مسولین هیات مذهبی و عزاداران محترم انجام گیرد.
۲-  در روز تاسوعا و عاشورا هیات حسینی صرفا در محدوده مرکزی محلات خود و مکان مناسب و به صورت ثابت عزاداری نموده و از دسته روی به سمت سایر محلات خودداری نمایند.
۳- هیات های حسینی از حضور در منازل شخصی جهت عزاداری به جد خودداری نمایند.
۴- همشهریان عزیز از تزئین و اسب گردانی کنار هیات ها و شبیه خوانی به جهت نبود فضای کافی در مراسمات امسال به جد خودداری نموده و در صورت مشاهده مسئولین محترم هیات برخورد نمایند.
۵- هیات حسینی در روز تاسوعا و عاشورا حسینی برنامه های خود را از ساعت 10 صبح در مکان های از قبل اعلام شده برگزار و ساعت 12 ظهر خاتمه دهند.

قبلا از تمامی عزاداران حسینی به جهت رعایت موارد بهداشتی تقدیر و تشکر و التماس دعا داریم.
روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی