.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

بسمه تعالی

پیرو نامه مدیر کل محترم دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری با موضوع اجرای طرح ساماندهی و تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارهای بنزین سوز شهری از طریق سامانه مدیریت مرکزی به نشانی www.utcms.ir به آگاهی می رساند از ابتدای تیرماه سال 1399 سهمیه بنزین واریز شده در کارت های سوخت وانت بنزینی پر مصرف و کم مصرف کشور به ترتیب از 300 و 200 لیتر در ماه به 250 و 150 لیتر در ماه کاهش یابد.

لیکن به منظور جبران ناشی از کاهش سهمیه در نظر گرفته شده برای خودروهای ساماندهی شده، به ناوگانی که تا تاریخ 15 هر ماه در سامانه UTCMS.IR  ثبت نام می کنند، معادل سهمیه 50 لیتری کاهش یافته در کارت سوخت، سهمیه اعتباری تخصیص یافته  از طریق کارت های بانکی مالک خودرو و یا نماینده قانونی وی قابل برداشت می باشد. لذا ناوگان وانت بار بنزینی، در صورت ساماندهی از طریق درگاه فوق الذکر، می توانند کمافی السابق و تا زمان اجرای طرح تبدیل رایگان سامانه سوخت رسانی این خودروها به گازسوز توسط وزارت نفت که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به تفکیک پر مصرف و کم مصرف، از سقف اعتبار برداشت سوخت یارانه ای معادل 450 و 300 لیتر در ماه بهره مند شوند.

مراتب جهت اطلاع همشهریان عزیز اطلاع رسانی می گردد.

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی