.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

 --- جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی از معابر عمومی در آستانه سال جدید

 

    متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که مالکین، پیمانکاران و مجریان ساختمانی بدون توجه به محدودیت معابر، مصالح و اسکلت آهن‌آلات را در کنار معابر عمومی سد معبر می‌کنند، بطوریکه وسعت زیادی از معابر اشغال و عبور و مرور و رفت و آمد خودروها و شهروندان نیز دچار اشکال می‌شود و چهره و منظر روستا را مخدوش می نماید. در همین راستا و به جهت حفاظت و پاکیزگی محیط  و بر حسب رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی و جلوگیری از مزاحمتها، در صورت وجود انباشت و دپوی مصالح ساختمانی در معابر عمومی سواره و پیاده‌رو، دهیاری اقدام به صدور اخطار کتبی و جمع آوری سد معبر خواهد نمود. در صورتیکه مالکان در طی مهلت مقرر شده مصالح رها شده خود را از سطح معابر عمومی جمع آوری نکنند، عوامل دهیاری برابر ضوابط نسبت به برداشت مصالح و انتقال آن به انبار اقدام می نمایند.

 

لازم به ذکر است مالکانی که به رفع تخلف، بازگشایی معبر و پیگیری تخلف خود اقدام نمایند، مصالح جمع آوری شده، ضمن اخذ تعهد به آنها مسترد خواهد شد.
 
 

 

روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل
  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی