.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

همایش تجلیل از نخبگان فرهنگیان

همایش تجلیل از برترین های آموزش و پرورش منطقه شبستر و رونمایی از کتاب آقای علی دنیابین

روز پنجشنبه مورخه 95/07/08 ساعت 3:30 عصر در سالن ورزشی شهداء دیزج خلیل برگزار گردید که طی این مراسم از دانش آموزان منتخب و برتر مسابقات علمی - فرهنگی - هنری - ورزشی تجلیل بعمل و از فرهنگیان منتخب و برتر مسابقات علمی و مربیان قرآنی و مولفین با احداء جوایزی تجلیل شد. در پایان از کتاب آقای علی دنیابین رو نمایی شد.

ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم شهرستان و آموزش و پرورش، شورای اسلامی و دهیاری نیز با اهداء جوایزی از آقای دنیابین تقدیر بعمل آوردند.

 


  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۱)

با سلام. این همایش هرچند محاسن خوبی برای تشویق به تحصیل علم داشت ولیکن کاش به معایب نیز پرداخته شود.حتما خودتان هم به اشکالات عمده ای در طول همایش برخوردکردیدکه نشان از بی توجهی برگزارکنندگان داشت.۱-تطبیق نکردن صدا با وضعیت سالن-۲-تجمع مستقبلین و راهنمایان در کنار سن۳-قابل رویت نبودن مانیتور تلوزیونی برای بینندگان۴- جابجایی زمان اجرای سرود ملی با گزارش خدمات۵-تعریف و تمجید های غیر لازم از مسئولین حاضر درجلسه توسط سخنرانان-۶-نامناسب بودن تشویق ها( صلوات ازطریق سیستم وهمزمانی دست زدن حضار)-۷دادن جوایز جوانان قبل از رونمایی کتاب و دادن جایزه پیشکسوت-۸-بی ادبی مجری به جایگاه مرحوم شهریار و استفاده از مقلد شهریار ۹-بهره برداری هدف دار از حضور مردمو.انتظار داریم به عنوان یک مسئول بتوانید ضمن انعکاس محاسن ، معایب هم برای تذکرمد نظر قرار گیرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی