.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

انتخابات

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

خداوند منان را سپاس بی قیاس می‌گوییم و در بارگاه کبریایی‌اش پیشانی بندگی به خاک می‌ساییم که مردم این مرز و بوم را مشمول الطاف بیکران خود قرار داده و پیروزی‌های درخشانی را یکی پس از دیگری نصیب آنان می‌گرداند.

مردم سرافراز شهرستان  قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری به سوی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشت و با حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر آفرید.

مردم شریف دیزج خلیل:

حضور یکپارچه شما عزیزان از همه اقشار، طوایف و اقوام در انتخابات هفتم اسفند بیانگر شعور سیاسی و تعهد انقلابی شما و موجب سربلندی و عزت مسئولین این شهرستان مهم و استراتژیک است. بدون شک با این انگیزه و شور و شعور مشکلات پیش روی ملت یکی پس از دیگری حل و قله‌ رفیع افتخار فتح خواهد شد ما خدمتگزاران شما بر خود لازم می‌دانیم از این حسن مسئولیت و تعهد خیره‌کننده که جهانیان را به تعجب وا داشته است، تشکر نماییم.

بار دیگر خداوند بزرگ را به خاطر عنایات بیکرانش سپاس می‌گوییم و از بارگاه با عظمتش سربلندی و پیروزی روزافزون برای ملت بزرگ ایران خواستاریم.




دهیاری وشورای اسلامی دیزج خلیل



  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
از وبلاگت دیدن کردم،جالب بود.موفق باشی.
شمام به وبلاگم سر بزن.
آدرس: denj-meysam.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی