.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

تبریک فرارسیدن هفته دولت

بسم الله الرحمن الرحیم

      فرارسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر ، یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم بویژه اقشارضعیف را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده اند.

      بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "رونق تولید " نامگذاری شد، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر دولت در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

       ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان شبستر تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف شهرستان شبستر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی