.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

یادواره شهداء دیزج خلیل

بسم رب الشهداء و الصدیقین

         هشتمین یادواره شهداء گرانقدر دیزج خلیل به همت پایگاه مقاومت شهید باکری با همکاری خانواده های معظم شهداء، هیأت امنای مسجد توحید، شورای اسلامی و دهیاری دیزج خلیل و اهالی محترم برگزار گردید. در این مراسم پر از معنویت آقای حسن لطیفی فرمانده پایگاه مقاومت شهید باکری به مهمانان عزیز خیر مقدم عرض نموده و در ادامه آقای عباسقلی دهقان در مقام شامخ شهیدان یک قطعه شعر تقدیم نمودند و بعد از آن جناب سرهنگ رضائی فرمانده محترم بسیج سپاه ناحیه شبستر با بیانات شیوا خود حاضرین را مستفیض نمودند سپس با شعرخوانی برادر مسعود آذری و مداحی حاج داود آزرده مراسم ادامه یافته و با اهداء تندیس از خانواده های محترم شهداء تجلیل بعمل آمد.

 و در پایان حضار محترم با صرف شام از سفره شهداء عزیز مغتنم شده اند. جا دارد از زحمات چند روزه جناب آقای حسن لطیفی و بسیجیان عزیز که خالصانه زحمت کشیدند و همچنین آقای محمد دهقان عضو شورای اسلامی که مجری گری برنامه را به نحو احسن اجرا کردند و مسؤلین محترم و اهالی شهید پرور نهایت تقدیر و تشکر را داریم.


  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی