.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

دهیاری و شورای اسلامی دیزج خلیل

.::پایگاه اطلاع رسانی دهیاری دیزج خلیل::.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه

پیام تشکر

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 

     خداوند منان را سپاس بی قیاس می‌گوییم و در بارگاه کبریایی‌اش پیشانی بندگی به خاک می‌ساییم که مردم این مرز و بوم را مشمول الطاف بیکران خود قرار داده و پیروزی‌های درخشانی را یکی پس از دیگری نصیب آنان می‌گرداند.

مردم شریف دیزج خلیل،

حضور یکپارچه شما عزیزان در 29 اردیبهشت در پای صندوقهای رای بیانگر شعور سیاسی و تعهد انقلابی شما و موجب سربلندی و عزت میباشد. بدون شک با این انگیزه و شور و شوق مشکلات پیش روی یکی پس از دیگری حل، و قله‌ رفیع افتخار فتح خواهد شد. اینجانب  بر خود لازم می‌دانم از حسن مسئولیت پذیری و تعهد و حضورتان تشکر نمایم .

قبلا از همگی نامزدهای محترم که با احساس تکلیف وارد عرصه شدند و طرفداران عزیز آنها که گرمی بخش عرصه انتخابات بودند نیز سپاسگزارم.

منتخبین محترم مردم دیزج خلیل، جناب آقایان علی عسکر افتخاری، داود فخرزاده دیزجی، محمد دهقان دیزجی، مسیب امیری و سرکار خانم زکیه لطیف دیزجی، انتخاب شایسته مردم دیزج خلیل را ارج نهاده و حضور همگی شما سروران عزیز تبریک می گویم.

امید به آینده ای زیبا برای دیزج خلیل مهم ترین اندوخته قلبی همه ماست این امید را دردلهایتان نگاه دارید و در تحقق آن بیش از پیش کوشا و یکدل باشیم.  

بار دیگر خداوند بزرگ را به خاطر عنایات بیکرانش سپاس می گوییم و از بارگاه با عظمتش سربلندی و پیروزی روزافزون برای ملت بزرگ ایران خواستاریم.


ومن الله التوفیق

محمد ایمان خواه دهیار دیزج خلیل

 

  • روابط عمومی دهیاری دیزج خلیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی